"התקפה אחרונה"

מ.ס אשדוד יצאה בשבת למשחק חוץ אצל הפועל פ"ת, כשהיא רוצה להמשיך את המומנטום מהניצחון במחזור הקודם על הפועל ת"א (1:2). כשנראה היה שהיא כבר הפסידה עם שער שספגה בדקה ה-86 היא קיבלה פנדל בשנייה האחרונה מנגיעת יד ברחבת פ"ת. שלומי אזולאי חילק את הנקודות.
צילום: טל אקוקה.

יממה לפני המשחק לערך הבהיר מאמן מ.ס אשדוד אלי לוי את הכל. -"להמשיך במומנטום". אחרי שהשיגה 4 נקודות בשני משחקים היא רצתה להוסיף לזה עוד ניצחון. בשבת בהרים מה שהפריע לה להמשיך את "המומנטום" הייתה הפועל פ"ת, ב"מושבה". כשזה כבר היה נראה כניצחון (86) של הפועל פ"ת ה-ואר קבע פנדל לאשדוד לאחר נגיעת יד ושלומי אזואלי חילק את הנקודות.

זה התחיל טוב מבחינת אשדוד. דקה וחצי במשחק, ורם לוי מפ"ת איבד כדור ברחבה שלו, שחף חטף הוציא רוחב ואברג'יל החליק מעט והחמיץ הזדמנות לשער בטוח. ההתקפ הסתיימה בבעיטה מעל השער של פ"ת. פ"ת הגיבה מיד עם התקפה שבסופה (4) עוביידה הכשיל את אלימלך ורז שטיין בעט את הכדור החופשי נמ-20 מטרים מעל השער. הקבוצות חיפשו שער.

הפועל פ"ת החזיקה בדקות הראשונות של המחצית הראשונה יותר בכדור, ואשדוד יצאה למתפרצות. זה הזכיר מעט את משחק הניצחון על הפועל ת"א במחזור הקודם.  רביד אברג'יל (17) ניסה באחת מהן בעיטה חזקה מסף הרחבה, ועומר כץ, שוער הפועל פ"ת, לקראת החלק השני של המחצית השליטה התאזנה, אבל לא האירועים ליד השער. מחצית מאופסת.

נפצע אחרי 19 דקות ונטש. רוברטסון (צילום: טל אקוקה).

דקה מהפתיחה הגיע זוהר זסנו למצב ליד שער פתח תקווה. הוא בחר לבעוט מזוית קשה והכדור פגע בשוער פ"ת, שמצידה יצאה למתפרצת עם באסי שהגיע עד הרוש מה-16 של קבוצתו, ורק רגל של מגן אשדוד מנעה ממנו לעשות שער מרחבה אל רחבה. הפועל פ"ת עם באסי שהוביל את ההתקפה ניסתהלהשיג הכרעה. איתי שכטר (60) בעט כדור שעבר ליד הקורה של אשדוד.  גם אשדוד הייתה במשחק רביד אברג'יל (62) וגנדה (65) שנכנס כמחליף סיכנו את שער המארחת, אבל זה היה רק ליד.

אלי לוי הלך על כל הקופה. 13 דקות לסיום הוא הכניס שני קשרים עושי משחק, את מיכאל אוחנה ושלומי אזולאי. המטרה הייתה לנסות לכבוש את השער שיביא את הנקודות. 5 דקות לסיום דווקא פ"ת כמעט כבשה מביעטה חזקה ברחבה של אשדוד מרגלי סמואל בראון.

4 דקות לסיום פ"ת כבשה. סמואל בראון סיים התקפה מצוינת של פ"ת בכדור רוחב וגולן בני שהיה על הדשא 1.40 ושניות המשיך בנגיעה פנימה 0:1 לפ"ת. אשדוד לחצה מאותו הרגע עד לסיום. בכדור האחרון לאשדוד, בהתקפה האחרונה הואר קרא לארז פפיר שקבע פנדל לאשדוד אחר נגיעת יד  של רועי אלימלך ושלומי אזולאי חילק את הנקודות מהנקודה הלבנה. 1:1

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, זסנו (אזולאי, 77), אוואני, עובדייה, רוברטסון (חכמון, 19), טמם, שלו הרוש (רועי לוי, 63), סבן, מוצ'ה (אוחנה, 77), שחף (גנדה, 63), אברג'יל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך