הסיפור על האזעקה, הבית והניצחון

במוצאי השבת אמור היה להיערך משחק כדורעף בליגת העל לנשים באשדוד בין מכבי אשדוד להפועל כפר-סבא האלופה. שעות בודדות לפני המשחק נשמעה אזעקה באשדוד וכפר סבא סירבו להגיע. אשדוד החליטה לא לנצח טכני והעבירה את הביתיות לכפר סבא. במשחק שנדחה ליום שני ניצח לא רק "הפייר פליי" אלא גם הקבוצה מאשדוד שגברה 0:3 על האלופה. המאמן ליאור לוק: "השחקניות נתנו מעצמן אקסטרה ובכך הצלחנו לגבור על אלופת המדינה במשחק חוץ קשה".
המאמן ליאור לוק. "היה לנו חשוב לקיים את המשחק".

ככה זה כשאתה משחק את הספורט נטו ושומר בעיקר על "רוח הספורט" בכל מצב, כולל במלחמה הנוכחית. בסופו של דבר אתה מנצח גם במשחק, אבל לא רק בו. זה בדיוק המצב של קבוצת הכדורעף נשים של מכבי אשדוד שידעה לשמור על "פייר פליי", גם אם הייתה יכולה לנצח טכני, והחליטה לשחק, בחוץ את אותו המשחק, לקחת את הסיכון בהפסד.

תוהים על מה בדיוק אנחנו מדברים? אז הנה הסיפור המלא:

במוצאי השבת האחרונה אמורה הייתה להגיע לאשדוד למשחק בליגת העל לנשים האלופה, הפועל כפר-סבא. המשחק היה במסגרת המחזור השני. יריבה קשה מאוד. המשחק נקבע ל-7 בערב. כשלוש שעות לפני פעלה האזעקה בעיר לאחר ירי של מטח נוסף מעזה על אשדוד. רונן הראל יו"ר אגודת מכבי אשדוד מתאר מה אירע מאותו הרגע.

רונן הראל: "המשחק אמור היה להתקיים .00 19. בשעה 16:30 לאחר האזעקה באשדוד הודיעה הפועל כפר סבא שהם לא יגיעו. בשיח שלנו אם ועדת הליגה ומנכ"ל האיגוד ,הסכמנו למען הספורט להחליף ביתיות, לא לדרוש ניצחון טכני ולקיים את משחק ביום שני בכפר-סבא, למרות שיש לנו משחק נוסף ברביעי".

תוצאת הסיום בכפר-סבא 0:3 חלק.

המשחק נערך בסופו של דבר ביום שני. אשדוד יצאה מזה בניצחון כפול, גם על הפרקט וגם מחוצה לו. אשדוד חזרה מכפר סבא עם 0:3 על האלופה. בהתמודדות עצמה השחקניות של המאמן ליאור לוק שלטו במשחק לאורך כל הדרך והראו יכולת מצוינת מול הירוקות מהשרון.  לפני המשחק התקיים טקס למען העלאת המודעות לחטופות ולחטופים ושחקניות שתי הקבוצות יחד עם הצוותים, החזיקו את שלטי החטופים.

המאמן ליאור לוק: "ביום שבת הפועל כפר סבא הודיעו לנו שעה לפני תחילת החימום שהן לא מגיעות, למרות שלא היו אזעקות באזור האולם אשר ברובע הסיטי.  האיגוד קבע משחק והחלפת ביתיות. היה לנו חשוב לקיים את המשחק בהקדם מאחר והקבוצה התכוננה למשחק הזה מבחינה מקצועית וטקטית, אני שמח מאוד על התוצאה ועל הדרך בה שיחקנו ביום שני. אנחנו חסרים במספר עמדות ולמרות זאת השחקניות נתנו מעצמן אקסטרה ובכך הצלחנו לגבור על אלופת המדינה במשחק חוץ קשה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך