"אני הולך ליהנות מהחיים ולהמשיך בעשייה"

מר כדוריד של אשדוד, עופר קושמרו, יו"ר קבצת הכדוריד של הפועל אשדוד, יצא ב-1 בדצמבר לפנסיה מעבודתו בבתי הזיקוק באשדוד, בהם עבד 45 שנים. מי שמכיר את קושמרו יודע שאין לו רגע אחד של חוסר מעש, וכמו שתבינו מהריאיון, זה גם לא הולך לקרות. אגב התווסף לו עוד תפקיד אחד במשרה מלאה....קושמרו: "כל בוקר שאני קם אני רואה מה אני יכול לתת לאחרים. אם אני יכול לעשות את זה, מבחינתי זכיתי"
1: קושמרו עם עוד הישג של "הבייבי" שלו, הכדוריד.

אולי לא שמתם לב, אבל נפל דבר ב-1 בדצמבר. אחד מאנשי הספורט הבכירים ביותר בעיר אשדוד יצא לפנסיה. לא, לא מהספורט חס וחלילה, אלא ממקום העבודה שלו זה 45 שנה, מה שישאיר לו זמן רב יותר להתעסק בקבוצה שלו, ולפי הריאיון, לא רק.

עופר קושמרו, או מר כדוריד, יו"ר הפועל אשדוד, יצא לפנסיה בתחילת החודש כשהוא בן 67 וחודש. לאחר 45 שנים של עבודה בבתי זיקוק אשדוד. הוא החל כעובד מן המניין ואח"כ 14 שנה בועד העובדים, מתוכם כשנתיים יו"ר ועד עובדים ובתפקיד האחרון, זה  15 שנה כ אחראי על השכר בחברה. בכדוריד הוא  יותר שנים. בגיל 12 כבר החל את דרכו תעשה כש- 51 שנים הוא בכל מיני בתפקידים בהפועל אשדוד, כשחקן, מאמן ועד היו"ר הבלתי נלאה שהביא תארים רבים לאשדוד, כולל אליפויות, גביעים

עופר מה תעשה עכשיו בבוקר?

" נפל בחלקי לטפל בנכדים שלי, האדון סינוואר הביא את הנכדים שלי הביתה אליי הם גרים באזור עוטף עזה, אז הם גרים כרגע אצלי שני נכדים בגיל גן, ואני בבוקר מטפל בהם, לוקח לגן, מוציא מהגן, וההורים הולכים לעבוד בעוטף עזה. האדון קושמרו מטפל לא רק בילדים בכדוריד, אלא גם בנכדים, וזו ברכה עבורי"

עם האישה מימי והבן, קפטן הקבוצה, עומרי.

ממש סבא במשרה מלאה?

"בדיוק ככה. משרה מלאה. אך ורק מתעסק בנכדים"

אגב ילדים, יהיה לך יותר זמן ל"בייבי" שלך – הכדוריד

"בוודאי, הכדוריד, גיוס ילדים לקבוצה, עזרה במועדון, להכין תכניות מה אנחנו הולכים לעשות בהמשך. זה פרק נוסף בחיים שאני מתחיל, ואני מקווה שיביא איתו הרבה מאוד עשייה"

מה עם לעשות לעצמך, נסיעה לחו"ל, הגשמת חלום?

"כל נושא התכניות לא אנחנו קובעים אותן בחיים.. יש מישהו אחר לדוגמא שקבע מה שנעשה בימים אלה, ואני מקווה שיטפלו בו, בסינוואר. הוא שיבש את התכניות לאנשים אחרים. גם לי, כמובן שיש לי תכניות לטייל, במיוחד בטבע".

מה הכי היית רוצה?

"הייתי הכי רוצה לבקר בניו זילנד ואוסטרליה"

למה דווקא שם?

"אלה מדינות עם נופים יפים. הבת שלי הייתה אחרי שהשתחררה מצה"ל, ואני מעוניין להגיע לשם".

קושמרו מוסיף: "יש מה לעשות. יש את אמא שלי בת ה-87, שאני מטפל בה ואקדיש לה גם זמן. יש מה לעשות אל דאגה. אנסה לעזור לפנסיונרים והאלמנות של בתי הזיקוק, כמו שעשעי במסגרת תפקידי"

מה לאחל לך?

"רק בריאות ובריאות, והמשך האנרגיות שיש לי. שלא ייקחו אותם ממני. אני הולך ליהנות מהחיים ולהמשיך בעשייה. אני רוצה להיות אופטימי, לעשות את החיים טובים כמות שהם.  לא לבכות ולהגיד קשה לי. נכון, לא תמיד זה קל, בוודאי במציאות הזו מאז ה-7.10, אבל החיים יותר חזקים מהכל. כל בוקר שאני קם אני רואה מה אני יכול לתת לאחרים. אם אני יכול לעשות את זה, מבחינתי זכיתי".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך