חג האור

ראש העיר ד"ר לסרי הדליק את נר ראשון של חנוכה ביחד עם שוטרי משטרת אשדוד

ראש העיר ד''ר לסרי: "בזכותם, כולנו מרגישים בטוחים יותר ומצליחים להכניס מעט אור שמגרש את החושך הגדול שבו גם העורף הפך חזית"

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי השתתף הערב בהדלקת נר ראשון של חנוכה בתחנת משטרת אשדוד ביחד עם שוטרי התחנה. ראש העיר שיבח את פעילותם למען אזרחי ישראל והעיר אשדוד

דברים שאמר ראש העיר: "את הנר הראשון של חנוכה הדלקתי הערב יחד עם שוטרי משטרת אשדוד, שבחודשיים האחרונים מפגינים יכולות נדירות ומעוררות גאווה בהגנה על אזרחי מדינת ישראל. בזכותם, כולנו מרגישים בטוחים יותר ומצליחים להכניס מעט אור שמגרש את החושך הגדול שבו גם העורף הפך חזית.

הודיתי בשמי ובשם כל תושבי אשדוד למפקד התחנה סגן ניצב אילן שושן וסגן מפקד התחנה רפ״ק אלי מלול לשוטרות ולשוטרים על העוז, רוח הלחימה והמסירות, ועל שיתופי הפעולה הנרחבים שהתחזקו בחודשיים האחרונים ויצרו חגורת ביטחון משמעותית וחשובה עבור תושבי אשדוד. בירכנו יחד להחלמה מהירה של כל שוטרי משטרת ישראל, שוטרי משמר הגבול וחיילי וחיילות צה"ל, שנפצעו במהלך שבת השחורה ב-7.10 והקדשנו את האור הבוקע מהנרות לזכרם של 58 שוטרים ושוטרות שנפלו בעת שחירפו נפשם בקרבות בלימת המחבלים, והצילו את חייהם של רבים מאזרחי מדינת ישראל, עם תפילה להשבה הביתה במהרה בריאים ושלמים של החטופים והחטופות.

חג מאיר לכל תושבי אשדוד ומדינת ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך