"הרב חסר כאן מאוד" חנוכה בלי הרב תומר בן שיטרית

שנתיים וחצי בלי הרב תומר. פוסט זיכרון מיוחד לרב תומר בן שיטרית ז''ל שהיה מוכר ואהוב בקרב כל האוכלוסייה החרדית והכללית בעיר

ערב חג החנוכה מתקדם אלינו בצעדי ענק. הערב נדליק את נר ראשון של חנוכה, נחשוב על הנרצחים הי"ד, אנשי כוחות הביטחון שעדיין לוחמים מול מחבלי חמאס ברצועת עזה וגם לא נשכח את האנשים שהיו כאן והביאו לא מעט אור לאנשים שחיים איתנו היום. פוסט זיכרון לרב תומר בן שיטרית ז"ל מאחד האנשים שהיו קרובים לפעילות החסד הגדולה שלו שהיום איננה.

"לפני כחודשיים נפתחה לה מלחמת "חרבות ברזל", מלחמה שגרמה לנו להבין כמה התעסקנו בשטוית, מלחמות ימין ושמאל, דתיים וחילונים ועוד ופתאום אנחנו מבינים כמה כוחנו באחדותנו.

מלחמה הזאת, מחבלי החמאס הארורים לא מפרידים בין חילונים לחילונים, בין ימין ושמאל, פשוט לכלום. הם הרגו בנו רק בגלל היותנו יהודים.

לצערי איבדתי כמה אנשים יקרים, אנשים שזכיתי לראות את מלאכת הקודש שלהם היום יומית והיום הם שמה למעלה. שאלתי את עצמי מי האדם שחסר כל כך בימים כאלה, לשמוע, לחשוב וסתם לקבל מילה טובה וכן מצאתי מי האיש, הרב תומר בן שיטרית ז"ל.

אני נזכר בדיוק עכשיו לפני שלוש שנים איך הרב תומר התקשר אליי ואמר לי 'בא נלך להאיר את הלב של הציבור, נלך להגיד לאנשים מילים חמות ולהדליק את האור שנמצא בכל יהודי'. לא אשכח את החיוך הרחב לכל יהודי שהרב היה נותן, אנשים שהיו במצבים קשים פתאום האירו חיוך על הפנים מכמה מילים קטנות שהרב תומר היה אומר כמו שרק הוא ידע לעשות. הרב חסר כאן מאוד. 3 שנים שאתה לא כאן, היום יותר מתמיד מרגישים כמה אלה חסר. תשמור עלינו מלמעלה אתה חסר לנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך