בזאר שטראוס – כל מה שצריך במקום אחד

אם יש לכם קרובים בירושלים או שביליתם חלק ניכר מחייכם בעיר הבירה של ישראל, ודאי השם "בזאר שטראוס" שגור בפיכם. בזאר שטראוס היא אחת מרשתות חנויות הביגוד המוכרות בירושלים והסביבה. כבר ארבעה עשורים שרשת בזאר שטראוס פותחת סניפים. כחמישה עשר סניפים בבירה בלבד ועוד סניפים בערים כמו: בית שמש, מודיעין, מעלה אדומים, בית"ר עילית, ובני ברק. ועכשיו, גם באשדוד.

אז מה זה בכלל בזאר שטראוס? מה סוד ההצלחה של הרשת הזאת? 

בזאר שטראוס היא בראש ובראשונה חנות בגדים גדולה במיוחד בה אפשר למצוא מגוון ענק של בגדים והלבשה תחתונה. מחולצות, מכנסיים, חצאיות ושמלות ועד לכותנות שינה, תחתונים לגברים ונשים, וגרביים. מדובר בסחורות איכותיות ומהמובילות בתחום ההלבשה לצד מותגים בלעדיים "כחול לבן" עבור בזאר שטראוס. במהלך השנים רשת בזאר שטראוס דאגה להקשיב לקהל לקוחותיה ולאט לאט התפתחה עם השנים. כיום בזאר שטראוס היא החנות שאליה צריכים להגיע זוגות צעירים ומשפחות צעירות בתחילת דרכן. בין מגוון הבגדים המוצעים למכירה ניתן למצוא היום ברשת גם מחלקת תינוקות שם ניתן לקנות טיולונים, כיסאות לרכב, לולים, בקבוקים, מוצצים וכל מה שתינוק צריך. מחלקת צעצועים ענקית לכל הגילאים כולל משחקי קופסא של חברת קודקוד ופליימוביל ועד בימבות וכדורים.
מחלקת טקסטיל החל ממצעים למיטה ועד לכריות וחלוקי רחצה. כך שניתן להגיע לחנות ולסדר לעצמכם את סל קניות מיוחד לבית החדש שלכם במחיר שקשה להתחרות בו.
השילוב של המגוון, האיכות, המחירים והקשב לצרכי קהל הלקוחות הם מה שיצרו את סוד ההצלחה הבלתי מעורער של בזאר שטראוס.

החנות מתאימה את עצמה גם לחגים ולעונות השנה באופן תדיר. כך בימי החורף ניתן לקנות בחנות מטריות, מעילים וצעיפים. בימי הקיץ בגדי ים וצעצועים מתנפחים לבריכה. בימי החנוכה ניתן למצוא בחנות סביבונים. בסוכות, קישוטים לסוכה ובפורים אביזרים ותחפושות מכל הבא ליד.

בזאר שטראוס – רחוב רשב"י 17 (שדרות הטי של גני טל) – חנייה בשפע

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 09:00-22:00
יום ו' 09:00-13:00

טלפון: 086117368

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך