האושפיזין של תחנת מדא אשדוד:

בתחנת מגן דוד אדום באשדוד אפשר להרגיש את רוחו של חג הסוכות, מעט לפני החג נבנתה סוכה על ידי מתנדבי ועובדי התחנה.

סוכה מקושטת וגדולה,שחלק ממטרת בנייתה היה לארח את תושבי העיר ולתת להם טעימה קטנה מהפעילות היומיומית של הצוותים בשגרת תפקידם ובחירום. עשרות הורים ובני נוער פקדו היום (חמישי) את תחנת מד״א אשדוד ונהנו ממגוון רחב של פעילויות שארגנו מתנדבי הנוער של התחנה בסיוע אחראי המתנדבים.

הפעילויות כללו בין היתר תרגולי חבישות,הדרכת החייאה העשרת ידע לגבי הצלת חיים ותצוגת תכלית של רכבי ההצלה המשמשים את צוותי מד״א בפעילויותיהם במהלך ימות השנה. בסיום הפעילות פנו האורחים למתנדבי הנוער ולעובדים בתודה גדולה על פועלם הראוי להערכה וחלקם אף הביע התעניינות לגבי כניסה להתנדב בארגון.

סמ"ג אמיר ליברטי,יו״ר מתנדבי מרחב לכיש וחבר דירקטוריון מד"א: " כמדי שנה גם השנה השנה התארחו בסוכת המצילים משפחות וחברים של מתנדבי הנוער בתחנות מד״א במרחב לכיש , במהלך האירוח הועברה ע״י המתנדבים והמדריכים הדרכות החייאה והגשת עזרה ראשונה דחופה, בסיום היום הודו המשפחות והחברים מקרב לב על האירוח ועל הרחבת הידע וצבירת ניסיון בהחייאה ובטיפול בנפגעים בשמי ובשם מתנדבי מרחב לכיש מאחל לכל בית ישראל גמר חתימה טובה ומועדים לשימחה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך