"זה הלך כמו לידה, אבל זה היה מתוק"

אלי לוי לאחר הניצחון הראשון של קבוצתו ושלו בליגת העל, 1:2 על הפועל ת"א. רביד אברג'יל כובש הצמד: "חכיתי לרגע הזה זמן רב. מקדיש את הניצחון להורים שלי".
אברג'יל. (טל אקוקה).

כמה חיכו לרגע הזה במ.ס אשדוד. ניצחון ליגה ראשון לאחר 7 מחזורים. בקבוצה אמרו כי במחזור הקודם היו צריכים לנצח את ריינה (0:0), אבל אתמול, שלישי, מול הפועל ת"א הגיע הניצחון שחיכו לו, וזה יוריד לחץ. הבונוס הוא שאשדוד עלתה מהמקום האחרון.

מאמן הקבוצה שעבורו זה היה ניצחון ליגה היסטורי ראשון בליגת העל אמר: "ניצחון ראשון. זה הלך קצת כמו לידה, אבל היה מתוק. האוויר שלנו זה הניצחונות. בשבת האחרונה השחקנים עבדו קשה, הגענו לבאר ולא שתינו – והיום תרגמנו את זה לשערים. זה הרבה יותר מגיע לשחקנים האלה מלכל אחד אחר, הניצחון הזה הוא נטו שלהם. אמרתי לשחקנים שרק ביחד יש לנו סיכוי להצליח, אנחנו תלויים אחד בשני או שנהיה תלויים אחד ליד השני".

רביד אברג'יל שכבש את הצמד ואלה היו שעריו הראשונים בליגת העל: "תחושה נפלאה, חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן. אני שמח שהצלחתי לתת לקבוצה שלוש נקודות. יכולנו לנצח מוקדם יותר העונה, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. אני מקדיש את הניצחון הזה להורים שלי שיש להם יום נישואין, וגם לחיילים ששומרים עלינו ושרק יישארו בריאים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך