ברוכה הבאה לליגה

עם צמד של רביד אברג'יל, שלו אלה היו שערי הבכורה בליגת העל, ניצחה מ.ס אשדוד את הפועל ת"א, באשדוד, 1:2 והשיגה ניצחון ראשון העונה. ברוכה הבאה מ.ס אשדוד.
אברג'יל כובש. (צילום: טל אקוקה).

שעתיים לפני המשחק נשמעה האזעקה באשדוד. במ.ס אשדוד רגילים לשמוע אזעקות באזור האיצטדיון, היריבה שלהם הפועל ת"א קצת פחות. במגרש זה נראה אותו הדבר, אשדוד עם צמד בכורה ל רביד אברג'יל, ניצחה 1:2, ומאז החזרה לליגה, דווקא כשהיא לא התאמנה בצורה סדירה בגלל המלחמה והטילים על העיר, אשדוד השיגה 4 נקודות מ-6 וניצחון ליגה ראשון, אחרי 7 מחזורים.

בדקה ה-10 עלתה אשדוד על הלוח. כדור חופשי לאשדוד, שלו הרוש הגביה ורביד אברג'יל נגח לקורה ופנימה 0:1 למ.ס אשדוד. שער בכורה בבוגרים.

13 דקות לסיום המחצית הגיעה ההזדמנות של הפועל ת"א. סבן נגח אחורה לכיוון הלא נכון והכדור הגיע לאוז'בולט, שהמשיך איתו עד לאריאל הרוש, והאחרון עצר שער בטוח. את השוויון של הפועל ת"א.

צמד. אברג'יל (צילום: טל אקוקה).

הפועל ת"א החזיקה בכדור גם במחצית הזו, אבל בכדורגל סופרים שערים לא שליטה בכדור. אשדוד (56) יצאה למתפרצת מהסרטים נועם מוצ'ה מצא את אלעד שחף שהמשיך בנגיעה לרביד אברג'יל שהמשיך מעל זןבאס כמו גדול 0:2 אשדוד. בדרך לניצחון ראשון העונה?

אשדוד כמעט השיגה את השלישי. עוד מתפרצת של אשדוד (69), ושוב אותו הדבר. מוצ'ה לשחף שהמשיך לאברג'יל, שנכנס טוב לרחבה, יצר לעצמו מצב, אבל בעט אותו גבוה מידי מעל לשער.

הפועל תל אביב מנגד הזכירה שהיא מסוכנת עם הצלה גדולה (80) של אריאל הרוש.2 דקות אח"כ זה כבר היה בפנים. ציבוטה הגביה ואור בלוריאן נגח פנימה צימק 1:2. הניצחון בסכנה?

אשדוד ויתרה על התקפה והתעסקה בדקות שנותרו עד לסיום בשמירה על התוצאה. בתוספת הזמן ציבוטה מהפועל תל אביב נכנס בצורה בורטאלית ברועי לוי וראה את האדום. הפועל ת"א בעשרה שחקנים לדקות האחרונות. השופט יגאל פריד הוסיף 2 דקות על ה-6 שקבע,  אבל הכי חשוב הוא הוסיף את השריקה הכי חשובה לאשדוד העונה, השריקה לסיום. אשדוד עם 1:2 ניצחון ליגה ראשון.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, זסנו, רוברטסון, אוואני (חכמון, 66), חטאב, טמם, סבן, שלו הרוש (קופרמן, 46), מוצ'ה (רועי לוי, 76), סלינס (שחף, 26), אברג'יל (גנדה, 76).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך