"חרבות ברזל"

בעירייה הוחלט להשאיר את מערכת החינוך כמו שהיא זאת, למרות החלטת פיקוד העורף

עיריית אשדוד: "אנו מכירים בחובה לשים את ההגנה על חיי ילדינו מעבר לכל שיקול אחר, ורק אחרי שנהיה משוכנעים שהוסר האיום הרקטי מעל העיר, נוכל להשיב את מערכת החינוך ללמידה מלאה"

עיריית אשדוד בהודעה חשובה לתושבי העיר ולהורי התלמידים.

עיריית אשדוד: "אנו מבקשים לעדכן שעל אף שינוי הנחיות ההתגוננות לאשדוד ע״י פיקוד העורף, והגדרת העיר כירוקה כולל מערכת החינוך, תוך הסרה של מגבלות המיגון, ראש העיר קיבל החלטה להחמיר מעבר למדיניות המיגון של פיקוד העורף, ותלמידי אשדוד ימשיכו ללמוד מחר ועד להודעה חדשה בקפסולות.

הנימוק לכך הוא שהלחימה חודשה ברצועת עזה ובגבול הצפוני, ואשדוד נמצאת עדיין תחת איום רקטי – כפי שראינו אך אתמול ושלשום כשנורו מטחים כבדים על העיר – כאשר כידוע כיפת הברזל אינה מעניקה הגנה של מאה אחוז, ועלולות להיות נפילות של רקטות".

עוד נמסר מעיריית אשדוד לציבור: "במציאות הזו, ולמען שלומם ובטחונם של ילדינו, חלה עלינו החובה לעמוד במינימום ההכרחי של קיום פעילות במערכת החינוך, אך ורק בתנאי שתהיה אפשרות לכל ילד וילדה בעיר להגיע למרחב מוגן תוך 45 שניות. וזאת, בניגוד למדיניות פיקוד העורף הקובעת שאין חובה לעמוד בתנאי הזה.

אנו מודעים לכך שיש הורים שבהחלטה זו יגרם להם קושי אל מול מקומות העבודה, אולם אנו משוכנעים שכלל ההורים, מכירים בחובה לשים את ההגנה על חיי ילדינו מעבר לכל שיקול אחר, ורק אחרי שנהיה משוכנעים שהוסר האיום הרקטי מעל העיר, נוכל להשיב את מערכת החינוך ללמידה מלאה.

אנחנו מודים לכם על שיתוף הפעולה, ויחד נמשיך לשמור על החוסן שלנו בעורף, החיוני כל כך לניצחון במלחמה, אך באותה עת נמשיך לשמור מכל משמר על שלומם ובטחונם של ילדינו באשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך