הרגשה של החמצה

מ.ס אשדוד, שלא התאמנה כמעט בצורה סדירה בגלל המלחמה, סיימה בתיקו מאופס מול ריינה בחוץ, כשהיא הייתה טובה יותר, קרובה יותר עם הרבה הזדמנויות, אבל לא כבשה. ריינה נותרה מהדקה ה-33 בעשרה שחקנים. אשדוד יכולה להרגיש הרגשת החמצה.
צילומים: מ.ס אשדוד.

מ.ס אשדוד היא ללא ספק הקבוצה שנפגעה בצורה הכי קשה במלחמת "חרבות הברזל". הקבוצה לא התאמנה בצורה סדירה. כשכבר התאמנה זה קרה עם סגל חסר מאוד ותחת מתקפות טילים, כשבאחת מהן אפילו נפלו רסיסי טיל באימון. המאמן אלי לוי, היה מעדיף להגיע במצב אופטימלי, עם כל הזרים (אוואני, אנדז'י ואבנעזר לא הגיעו) והנעדרים, אבל הבין" ש"אין תירוצים". אשדוד שיחקה בחוץ מול ריינה במוצאי השבת, כשריינה בלי הפסד ואשדוד בלי ניצחון, בסיום התחלקו הקבוצות בנקודה, כשאשדוד צריכה להרגיש אכזבה כשהחמיצה ניצחון, עם החמצות רבות, במיוחד במחצית הראשונה.

מהדקה ה-12 דקות אשדוד כמעט כבשה ארבע פעמים!. זוהר זסנו (12) יצא להתקפה על הקו, שלח רוחב, סליאנס פתח רגליים, שלו הרוש שבעט מקצה הרחבה סחט הדיפה מעמוס. אברג'יל הגיע לריבאונד אך בעט החוצה. עברה דקה ונועם מוצ'ה בעט מצוין ושוב עמוס הציל. בדקה ה-17 זסנו שלח רוחב מצוין וסלינס מקו השער החמיץ!! איך אפשר להחמיץ מכאן?. אשדוד לא עצרה. (20) סלינס פרץ לרחבת ריינה וחיכה מעט יותר מידי, רגע לפני שבעט, הגנת ריינה חילצה.

בדקה ה-33 מוחמד עוסמאן מבני ריינה נכנס ללא כדור במשחק מסוכן ברגלו של ג'ורדן סבן. השופט אוראל גרינפלד שלף צהוב, נקרא לואר והוציא לו אדום. בני ריינה בעשרה שחקנים. בדקה ה-45 שוב החמצה גדולה לאשדוד. טמם שלח כדור רוחב ונועם מוצ'ה החמיץ מול השוער.

מ.ס אשדוד הייתה צריכה לרדת למחצית לפחות עם שער או שניים (8 סיכונים מול השער מול אפס של ריינה) ועם המחצית הכי טובה שלה העונה, אבל התוצאה נותרה מאופסת.

החולצה איתה עלו שחקני אשדוד.

בדקה ה-61 שלו הרוש הגביה כדור חופשי ועוביידה חטאב נגח טוב בכדור שעבר ליד הקורה של ריינה. הרוש נגח (64) כדור מקרן ושקד חכמון על הקרקע הוסיף נגיחה שעברה מעט מעל המשקוף.

אלי לוי רצה ללכת על כל הקופה. כ-20 דקות לסיום הוא הוציא בלם אחד (חכמון) והכניס קשר, את ג'ורדן בוטאקה. המטרה הייתה לשחק עם 4 בהגנה ויותר בהתקפה. אשדוד החזיקה יותר בכדור אבל לא כבשה. נקודה לכל קבוצה, החמצה גדולה של אשדוד.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, זסנו, רוברטסון, חטאב, חכמון (בוטאקה, 69), טמם, שלו הרוש (קופרמן, 73), מוצ'ה (שחף, 79), סבן, סלינס (רועי לוי, 79), אברג'יל (אדיר לוי, 69).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך