כבר לא מושלמת

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הפסידה לראשונה העונה לאחר 4 מחזורים בתוצאה 31:26 לאלופה מכבי ראשל"צ.
צילומים - איתי אניג'ר.
נעצרה אצל האלופה. הפסד ראשון לאחר 4 ניצחונות לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. זה קרה במפגש החוץ שפתח את המחזור החמישי בליגת ווינר מול האלופה מכבי ראשון לציון 31:26 (16:16).
מה שהיה לא פחות חשוב ומרגש (בנוסף לטקס והמחווה להשבת החטופים והחטופות) היה חזרתו של פיליפ אירוביץ, שחקנה של הםועל אשדוד, שבשבועות האחרונים  נלחם ברצועת עזה.הוא חזר והראה מהלכים יפים  וסיים עם 5 שערים ושתי חטיפות. ביום שני הקבוצה תארח במסגרת המחזור השישי את מכבי תל אביב (19:30 – מקיף ט' – בינתיים ללא קהל).
המשחק נפתח בפיגור של 5 שערים.של אשדוד, שהצליחה לחזור לשיוויון, אבל ראשון תמיד הצליחה לברוח. במחצית השנייה הקבוצה ידעה לשוב גם מפיגור של 3 שערים, אבל לא הצליחה להפוך ובדקות ההכרעה מכבי ראשל"צ פתחה יתרון וחתמה ניצחון בהפרש 5 שערים.
ניבו לוי היה הכובש המוביל עם 7 שערים, פיליפ אירוביץ סיים כאמור עם 5, פיליפ גרובור – 4, עמית סטלמן 3, איתי סויסה ולו אקסברוד 2 כ"א, אלכסנדר באביץ', רואי סולומון ושון סולומון 1 כ"א. אורן מאירוביץ' עם 13 עצירות (ב-30%).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך