טימותי אוואני אמור לחזור ארצה כבר מחר

לעומתו טרם חזרו לאימוני מ.ס אשדוד, אבנעזר ממאטה ומרטין אנדז'י. גם חמודי כנעאן, גיל כהן, שביט אלימלך וטום בן זקן ייעדרו בגלל פציעות . מהמשחק (19.00) מול ריינה בשבת. אלי לוי: "אין תירוצים".
אוואני. (צילום: טל אקוקה).

מ.ס אשדוד תצא בשבת בבוקר לצפון לקראת משחקה מול בני ריינה (19.00, גרין). הקבוצה של אלי לוי תצא בסגל חסר מאוד. המאמן לי לוי אמר על כך: "אין תירוצים. נצא ונעשה הכל".

הקבוצה תצא בלי שלושה זרים, טימות אוואני, אבנעזר ממאטה ומרטין אנדז'י. שני הראשונים טרם הגיעו, ולא ברור מתי יגיעו, במיוחד הדברים אמורים לגבי אנדז'ישנראה שהוא חושש לחזור. לעומתם הצפי להגעתו של אוואני הוא בשבת, אבל הוא לא יהיה בסגל. אוואני צריך היה להביא גם אישור מהמשטרה בכדי לחזור לארץ, לפי נוהג חדש של משרד הפנים.

מספר שחקנים לא ייצאו בגלל פציעות, טום בן זקן הקפטן, גיל כהן, שביט מזל שהיום נודע כי הוא סובל ממתיחה חזקה במפשעה וצפוי להיעדר כשבועיים והשוער השלישי רז זגורי, עקב שבר באחת האצבעות. לגבי חמודי כנעאן הרי שהוא לא יהיה בסגל למרות שחזר מפציעה ארוכה לאחר ניתוח רצועה צולבת, אולי זה יקרה בשלישי מול הפועל ת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך