"חרבות ברזל"

לאחר הפסקת האש: סיכום הערכת מצב בראשות ראש העיר

עיריית אשדוד: "התפילה במקומות בהם ניתן להגיע למיגון בתוך 45 שניות. מומלץ להגיע עם נשק ולגלות עירנות"

הפסקת האש הסתיימה הבוקר לאחר שחמאס החל לשגר טילים לאזור הדרום. לפני זמן קצר הסתיימה הערכת מצב בראשות ראש העיר בעקבות סיום הפסקת האש.

בטחון

הפסקת האש הסתיימה והלחימה התחדשה.

בעקבות זאת הוחמרה מדיניות מיגון העורף לגבי מערכת החינוך שהפכה לצהובה. משמע הלמידה מתקיימת רק במקומות בהם ניתן להגיע למיגון מלא תוך 45 שניות. כל מוסד מיידע את תלמידיו בהתאם לתכנית הלמידה בקפסולות.

לגבי שאר הפעילות בעיר אין שינוי, והעיר נותרה ירוקה, אך עלינו לנקוט משנה זהירות ולא לקחת סיכונים מיותרים שכן חזרנו ללחימה ועלולות להיות התפתחויות ללא התראה מוקדמת.

לכן, אנחנו חייבים להיות עירניים ודרוכים לאפשרות של חידוש ירי טילים על העיר ולהקפיד על כללי המיגון.

כמו כן בעת השמע אזעקה להקפיד על שהיה במרחב מוגן 10 דקות מחשש לרסיסים.

לבקשת חבלני המשטרה אנו שבים ומחדדים את האיסור לגעת בנפלי טילים או ברסיסים מירוטים. אם ראיתם כאלו, אנא עדכנו את מוקד 106 וכוחות הבטחון יגיעו לפנות.

בעת הזאת מומלץ בחום להמנע מהגעה לחופי הים הנחשבים לשטח פתוח והם נטולי מיגון. כמו כן פארק אשדוד ים סגור לקהל הרחב עד להודעה חדשה.

חינוך:

חינוך – מערכת החינוך כאמור תחזור לעבוד בקפסולות.

עיריית אשדוד מקדמת הליך רכישה של מרחבים מוגנים אותם נציב במוסדות החינוך בהם לא ניתן לקיים היום למידה גם לא בקפסולות, כמו כן נכשיר מרחבים מוגנים בגני ילדים בהתאם לתקן העדכני. מדובר בתוספת חיונית לחוסן הציבורי של העיר ולתפקודה בשגרת המלחמה.

כיתות הכוננות פעילות ומהוות מכפיל כח לכוחות הבטחון העירוניים.

 

בתי כנסת– התפילה במקומות בהם ניתן להגיע למיגון בתוך 45 שניות. מומלץ להגיע עם נשק ולגלות עירנות".

שבת שלום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך