"התקופה האחרונה לא הייתה פשוטה במדינה בכלל ובאשדוד בפרט, אבל החיים חזקים מהכל"

מ.ס אשדוד חוזרת לליגה עם כל קבוצות ליגת העל. אשדוד שנפגעה יותר מכל הקבוצות, בגלל ירי טילים מאסיבי על העיר, תשחק בשבת מול ריינה בחוץ (19.00), בשלישי מול הפועל ת"א בבית (20.00) ובשבת הבאה בחוץ מול הפועל פ"ת (15.00). חמודי כנעאן עשוי לחזור, כנראה מול הפועל ת"א. רוב הזרים חזרו, אבל לא כולם.
אלי לוי. (צילום: משה סידי)

לאחר כמעט חודשיים (56 ימים), חוזרת מ.ס אשדוד לפעילות. ב-7.10 היא הייתה אמורה לשחק מול בני ריינה, ועתה היא תחזור עם כל ליגת העל למשחק מול בני ריינה בשבת ה-2.12 (19.00, גרין). אשדוד לא חוזרת אותה הקבוצה שכן היא הנפגעת העיקרית מכל קבוצות הליגה. אשדוד כזכור לא התאמנה בצורה סדירה, שבתה מפעילות זמן ארוך בגלל הירי על העיר מעזה ונפילת רסיסים במהלך אימון הקבוצה.

רק לאחרונה חזרו המתאזרחים והזרים של הקבוצה ועדיין לא כולם הגיעו. עד אמצע השבוע לא חזרו שלושה, שניים מהם, הבלם האוגנדי טימותי אוואני והחלוץ הגנאי, אבנעזר ממאטה שעל פי הקבוצה לא הגיעו בגלל עניין טכני, אבל לא ברור אם יוכלו להיות בסגל הקבוצה כבר למשחק בשבת מול ריינה. בנוגע לשחקן השלישי, מרטין אנדז'י שחקנה הקמרוני הצעיר של מ.ס אשדוד, הרי שהוא הודיע שהוא חולה במלריה, ולכן לא יוכל להגיע. בקבוצה יעקבו אחר השחקן ויקבלו החלטה בעניין.

אבל כמו שאומרים אין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב. הזמן הארוך של הפגרה אפשר לשני שחקנים לחזור מפציעה. הקשרים מיכאל אוחנה וחמודי כנעאן. לגבי האחרון יש רצון שיחזור לסגל לאחר שנעדר מסוף העונה הקודמת בגלל ניתוח בצולבת, אבל נראה כי הוא לא יחזור מול ריינה אלא אולי מול הפועל ת"א בשלישי הקרוב (20.00) באשדוד, בוודאי מול הפועל פ"ת בשבת הבאה (15.00). מנגד שני שחקנים אחרים נפצעו וייעדרו בין חודש וחצי לחודשיים, הקפטן טום בן זקן והבלם גיל כהן.

משחק האימון מול באר שבע. (צילום: דוברות מ.ס אשדוד)..

המאמן אלי לוי: "חוזרים לשחק וזו כבר התרגשות. התקופה האחרונה לא הייתה פשוטה עבורנו מבחינת התחושות במדינה בכלל ובאשדוד בפרט, אבל החיים חזקים מהכל ובוודאי מבחינת ההכנות המקצועיות. מהרגע שעולים לכר הדשא, אין סיבות ואין תירוצים, אני מאמין בשחקנים שלי. ניתן את כל מה שיש כדי לחזור עם נקודות ממשחק חוץ קשה מאוד".

אשדוד ערכה שני משחקי אימון לאחרונה. באחד מהם סיימה בתיקו 1:1 מול הפועל באר שבע, בשני ניצחה את ירמיהו חולון מליגה א' 0:2. ההרכב שפתח מול חולון היה:  אריאל הרוש, זוהר זסנו, עוביידה חטאב, קלארק רוברטסון, דויד קופרמן, שלו הרוש, ג'ורדן סבן, לוקאס סלינאס, ג'ורדן בוטאקה, אליה גטהון, רביד אברג'יל. יתכן שזה רמז למשחק מול ריינה, שכן כאמור לא כל הסגל נמצא לרשותו של לוי

אשדוד חוזרת לליגה למחזור השישי כשהיא לא ניצחה העונה. יש לה משחק קשה מול ריינה שנמצאת במקום החמישי בטבלה. למרות שהיא נפגעה מבינים בקבוצה שאין תירוצים, ואולי החזרה הזו, תביא איתה לא רק קשיים כפי שהיה עד עתה, אלא גם שלוש נקודות ראשונות.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך