הרב צבי גודמן העומד בראש ארגון "לב חב"ד" קצר שבחים וברכות על פעילות החסד

פעילות רבה של חסד קיימת במסדרונות בית החולים "אסותא" עליה מופקד במסירות ובנחישות רבה הרב צבי גודמן ורעיתו פנינה המנהלים את לב חב"ד אשדוד, למען המאושפזים והמחלימים בעיר

בימים של שגרה, פעילות החסד מתחילה משעות הבוקר כשלפני הכל, הארת פנים וברכת בוקר טוב והתעניינות אצל חולים ומבקריהם בכל מחלקה.

פעילות החסד של הרב גודמן מתפרסת על מגוון תחומים בהתאם לצורך של כל מאושפז או מלווה, במטרה להעלות על פניהם של המאושפזים יותר חיוכים ממבטים עגומים.

בימים אלו מאז התפרצות המלחמה בדרום במבצע חרבות ברזל, למרכז הרפואי הגיעו עשרות רבות של חיילים שנפצעו בדרגות פציעה שונות, העומס ניכר יותר, אך בית חב"ד כשמו כן הוא, בית חם לכל אחד, מתגברים כוחות יותר ויותר, דווקא בעת אשפוז, כאשר רחוקים מהבית ומתמודדים עם כל סוג פציעה שהיא, התחושה הביתית חשובה יותר מכל דבר אחר.

כך זה בסעודות השבת באולם שבקומת הכניסה, שולחנות ערוכים עיצוב של שבת מפה לבנה ופרחים, סעודות השבת מוגשות בשפע לחולים ולמבקריהם והאווירה בסעודות אלו מרגשת ומאחדת בין השורות כאשר יושבים יחד זה לצד זה עושים את הקידוש ושרים יחד את שירי השבת מצד אחד זה יושב זה שאשתו בחדר לידה ומצידו השני אבא שבנו מחלים לאחר ניתוח כשכדור פגע בבטנו בעת הלחימה בעזה.

בביקורו של הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית בשבוע האחרון בבית החולים, פגש נציגות בכירה מבית החולים ולפתע עבר שם הרב גודמן, כולם פה אחד שיבחו אותו על מסירותו הרבה בפרט בימים הללו מחדר לחדר וממחלקה למחלקה, עם העגלה המלאה כל טוב להחיות נפש עייפה בשתיה קלה או מאפה חם ועוד. הרב דהן שיבח אותו ואמר לעיני

הנוכחים: "הרב גודמן דמות החסד המרכזית בבית החולים העושה עבודת קודש ומהווה לסמל ולדוגמא".

הרב גודמן מעניק עזרה ושירותים במכלול החסד שבארגונו "לב חב"ד" למטופלים בבית החולים ב- ביקור חולים, הנחת תפילין, עגלת ריענון, מסיבות ואירועים, מערך מתנדבים, מועדונית וקייטנות במחלקת ילדים, מעגל תמיכה בנשים חולות אונקולוגיות, בדיקת תפילין ומזוזות, ליווי משפחות בימי אבל, סעודות שבת וחג כשהכל נעשה ללא תמורה בחסד אמיתי וברכת רפואה שלמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך