מאסטר הג'יו ג'יטסו כבר 50 יום במילואים: "ללא ספק שהג’יו ג’יטסו עוזר לי בלחימה"

מאסטר אלן סורמונט הוא מאמן ג’יו ג’יטסו והבעלים של האקדמיה לאומנויות לחימה, LOBO TEAM באשדוד * הוא כבר 50 יום במילואים, נלחם באזור העוטף ואף השתתף בקרב בו חוסלו 2 מחבלים סמוך ל-7.10 * אלן: "רוח הלחימה, ההבנה של חשיבות החיים והמשפחה דוחפות אותנו לשרת את המדינה"

את אלן סורמונט, מאסטר באומניות לחימה, המתמחה בג’יו ג’יטסו, הבעלים של האקדמיה לאומניות הלחימה LOBO TEAM, בגן העיר באשדוד, אתם רגילים לראות רק בחליפת אימונים. אבל כבר מעל 50 יום הוא החליף את בגדי האימון במדים של לוחם צה"ל ונמצא באזור עזה. הוא וחבריו אפילו חיסלו 2 מחבלי חמאס בסמיכות לאירועי השבת השחורה ב-7.10. תפסנו אותו בין לחימה ללחימה, לספר על המעבר החד הזה. מעבר אגב שמביא לפגיעה כלכלית קשה מאוד באלן ובאקדמיה שלו.

אלן כמה זמן אתה במילואים כבר?
"אני כבר מעל  50 יום במילואים".

אלן הוא לוחם בפלוגת פלחה״ן בגדוד 6261. הוא וחבריו הגיעו לטהר את אזור המסיבה ברעים ממחבלים, ונתקלו בשני מחבלים. הם הצליחו לחסל את שניהם בגבורה רבה. אלן: "החיים שלנו מתחלק לשניים, לפני ה- 7.10 ולאחריו".

האם העובדה שאתה מאסטר בג’יו ג’יטסו עוזרת לך בקרב?

"חד משמעית זה עוזר. אני מתחרה הרבה, וכל תחרות וקרב מביאים איתם המון לחץ. עם השנים פיתחתי דרך להתמודד עם הלחץ הזה, ולקבל החלטות שלא מושפעות מהרגש. נטו לוגיקה ואסטרטגיה. המשמעת של האימונים עוזרת לי להיות מוכן ודרוך כל הזמן".

מה המסקנה שלך מהתקופה הזו, שאתה לוקח בה חלק ניכר?

"המסקנה שלי מכל הפעילויות שעשיתי עד עכשיו, היא שמילואימניקים מביאים איתם כוח של העם כי ממש לפני חודשיים היינו אזרחים עם משפחות וילדים. רוח הלחימה, ההבנה של חשיבות החיים והמשפחה דוחפות אותנו לשרת את המדינה".

אבל הגיוס גרם בעיה לא קטנה לאלן. בעיה שעלולה למוטט לו את האקדמיה. האקדמיה נפגעה בשל המלחמה ובגלל שאלן גויס. בגלל שהוא לא מאמן ונמצא בצבא, רבים ביטלו את המנויים והוא איבד יותר ממחצית ההכנסה. אלן גם לא יודע מתי יחזור ממילואים. הוא לא זכאי למענק בגלל ענייני מיסוי, ולכן הוא זקוק לעזרה גם בתשלומים השוטפים לכל הגורמים הרשמיים, מהעירייה, חברת חשמל, דרך כל גורמי אכיפת המס בישראל. אלן: "בגלל המילואים, מנויים רבים בוטלו, ואני לא יודע מתי אצא מכאן. התשלומים ממשיכים לרדת, ואולי יש גורם בעירייה שיכול להקל בעניין". בנוסף הוא מקווה שיהיו אנשי מקצוע שיהיו מעוניינים להתגייס ולעזור לאקדמיה.

לכל עזרה: דניאל : 054-4902849

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך