רגע גדול לזיכרון מיוחד – me for baby

את הרגעים הכי גדולים בחיים שלנו אפשר לספור על יד אחת. הבר או הבת מצווה, החתונה והלידות של הילדים שלנו * וכל לידה מחדש היא חגיגה בלתי נגמרת של שמחה ואושר גדול שנכנס לחיינו * ואם גם לכם הצטרף תינוק חדש למשפחה, אז כדאי לכם להכיר את me for baby שהם הכתובת לכל מי שזה עתה נולד לו ילד חדש

את me for baby הקימה לראשונה מיכל לפני 5 שנים כשבנה הבכור נולד. היא החליטה לתפור מתנה מיוחדת לחברה טובה שגם לה נולד תינוק, והכינה לה נחשוש לעריסה, והתגובות מהחברים והמשפחה היו מדהימות ומפרגנות. בשילוב עם העובדה שרצתה כבר לעזוב את מקום העבודה הקודם שלה, הצעד נעשה. מיכל התפטרה מהעבודה ופתחה עסק למוצרים לתינוקות.
את המוצרים שמיכל מייצרת ומוכרת לא תמצאו בשום מקום אחר. מדובר בעבודת יד בעיצוב אישי ומדויק לכל לקוחה. ייצור כחול לבן.
מבין המוצרים שאפשר להזמין מ-me for baby ניתן למצוא וילונות, מצעים למיטת תינוק, משטחי החתלה, אלבומי תמונות, אותיות קיר, בגדי גוף מעוצבים, סט לחלאקה לגיל 3, סט לברית מילה ועוד עשרות מוצרים בהתאמה אישית. לעצמכם או לחברה טובה שבדיוק יולדת.


me for baby חרטו על דגלם שלושה עקרונות – נוחות, איכות וייחודיות.
כדי לעמוד בעקרונות אלו משתמשת מיכל בחומרי הגלם הטובים ביותר. התפירה נעשית מכותנה 100% אורגנית היפואלרגנית, שמותאמת לתינוקות ויתנו לנסיכים הקטנים שלכם את מירב הנוחות והרוגע שאפשר לתת. יחד עם שיחות מקדימות עם הלקוח כדי להתאים את ההזמנה בצורה אישית וייחודית, החברה עומדת בשלושת העקרונות שלה בצורה הטובה והמקצועית ביותר.


"הקמתי את me for baby כדי לייצר מוצרי טקסטיל ומוצרים נוספים לבייבי שלנו" מספרת מיכל. "המוצרים לא רק נוחים ופרקטיים אלא גם ייחודים ומלאים בסטייל. כל מוצר שלנו נולד כדי לתת מענה לצורך אמיתי תוך כדי התאמה ותוצאה סופית של עיצוב ייחודי לכל אמא לפי החלום שלה".
כחלק מהתמיכה בתקופת הלחימה בעזה מיכל העלתה פוסט באינסטגרם בו היא חיפשה בחורה לקראת לידה קרובה שבעלה נקרא לצו-8 על מנת להעניק לה במתנה ולשמח אותה בתקופה הקשה וברגע הכי מאושר בחייה. ביום הלידה לא היה ניתן להשיג את הבעל ששירת בגולני בצפון, ובאסותא עשו מאמצים רבים ובסופו של דבר הבעל הצליח להגיע ללידה, ובבית החולים קיבלו ההורים הטריים את המתנה המיוחדת שלהם ממיכל שכללה רקמה עם סמל יחידת גולני ואת ברכת הכוהנים. baby me for מציעים 10 אחוזי הנחה להורים טריים המשרתים בצבא ובכוחות הביטחון השונים כחלק מהתרומה למצב שבו אנחנו נמצאים.

ניתן להיכנס לאתר www.meforbaby.com או לעמוד האינסטגרם me_for_baby כדי להתרשם מהמוצרים או להזמין אונליין. ניתן גם להזמין בטלפון 050-7244855.

משלוחים בתוספת תשלום לכל חלקי הארץ. ניתן גם לשלוח מתנות ליולדת ישירות אל בית החולים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך