הסיור הכי "בטוח" בנמל אשדוד

מדריכי המוסד לבטיחות ולגיהות התארחו בנמל אשדוד.אלי בר יוסף, מנכ"ל נמל אשדוד בפועל: "אנו רואים בבטיחות ובגהות חשיבות עליונה".
צילום מני בן הרוש.

נמל אשדוד אירח לסיור כשירות את מדריכי המוסד לבטיחות ולגיהות עם פעילות מקצועית וחווייתית בנושאי בטיחות שייחודיים לנמל אשדוד. הפעילות התקיימה ביוזמה ובשיתוף פעולה של שלמה אטיאס, רכז ההכשרה וההדרכה של המוסד לבטיחות וגיהות ועוזי מנובלה, המדריך הראשי במדור הדרכה בנמל.

הפעילות כללה הרצאה של המדריך הראשי עוזי מנובלה בנושא המימד הנוסף בבטיחות בנמל אשדוד, סיור ברציפי הנמל , שבהם הוצג מערך הבטיחות של הנמל ומגוון סיכוני בטיחות בשינוע מטענים בנמל. כמו כן, הוצגו פתרונות ייחודיים ומתקדמים של הנמל לשמירה על בטיחות ואיכות הסביבה בשינוע מטענים בתובלה ימית. בנוסף, נהנו המשתתפים מסיור חוויתי במרכז המבקרים וארוחת צהריים, ומהרצאתו של סמנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות, מר שלמה אלוני, בנושא הערכת סיכונים בסביבת עבודה דינאמית.
יום העיון הוא חלק משת"פ מקצועי שמתקיים בשנים האחרונות בין מנהל ההדרכה והנהלת המוסד לבטיחות ומדור הדרכה בנמל אשדוד.

לדברי אלי בר יוסף, מנכ"ל נמל אשדוד בפועל: "אנו רואים בבטיחות ובגהות חשיבות עליונה ושמחים על כל הזדמנות לחידוד הנהלים בתחום. אני מודה לכל העוסקים במלאכה, הן למארגנים של הסיור המקיף והאירוח המקצועי והן למשתתפים. כמו כן, אני רוצה להודות לצוות מרכז ההדרכה על סיור איכותי ומתן מענה לכל שאלה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך