מי אתם פלוגת השיח' עומר חדיד? האחראים לירי לעבר אשדוד

מי הוא ארגון הטרור הקרוי פלוגת השיח' עומר חדיד אשר נטל אחריות על הירי לעבר אשדוד.

פלוגת השיח' עומר חדיד ("סריה אל-שיח' עמר חדיד), קבוצה סלפית-ג'האדית מרצועת עזה, לקחו אחריות על ירי הטילים אמש לאשדוד, בחשבון הטוויטר הרשמי של הארגון (שנסגר בינתיים), נכתב כי הירי הוא בתגובה להרג תושבת חברון בת – 18 בשם הדיל אל השלמון שנורתה על ידי כוחות צה"ל לאחר שניסתה לדקור חייל ובנוסף בגלל הרדיפה לטענתם אחר אם משפרעם אשר ניסתה להצטרף לדאע"ש.

זאת לא הפעם הראשונה שארגון הטרור הזה יורה לעבר ישראל ובחודשים האחרונים נטל אחריות על הירי לעבר ערים וישובים בדרום, וזאת בעקבות סכסוסים עם ארגון חמאס לאחר שזה עצר עשרות פעילים סלאפים והרג כמה מהם.

omar

מי אתם פלוגת השיח' עומר חדיד?
ארגון הטרור הסלפי נקרא על שמו של עומר חדיד שהיה בכיר באל קעידה עירק ויד ימינו של אל זרקאווי אחד ממייסדי אל קעידה, אותו ארגון שממנו צמח דאע"ש. חדיד נהרג בפלוג'ה בזמן שלחם נגד הכוחות האמריקנים בשנת 2004, שנתיים לאחר מכן חוסל גם אל-זרקוואי. הקשר של "פלוגות עומר חדיד" לדא"עש באה לידי ביטוי גם בסמלים שאימצה לעצמה, דוגמת הדגל השחור ובמזמורי התפילה שלהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך