חה"כ האשדודי, ינון אזולאי לקראת אישור התקציב בכנסת: "אני לא מתבייש בזה שאני בא לעזור למגזר שלי"

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ינון אזולאי: "זה הסכם שכר לכל דבר, בדיוק כמו שחתמו עם המורים במגזר הכללי. הם יודעים שהחינוך שלנו הוא הטוב ביותר״.

את ימי האבל והאחדות והשיח המחבר אנחנו מתחילים לאבד מדי יום, כאשר בימים האחרונים נכנס שייח מפלג בין הציבור החרדי לחילוני בעקבות אישור תקציב המדינה בשעת מלחמה. כחלק מהשינויים, יש בקשה מחברי הקואליציה ובפרט מהאופזיציה לקצץ משמעותית את שכרם של המורים החרדים ועוד.

הבוקר, יו״ר סיעת ש״ס חה״כ ינון אזולאי, חבר ועדת הכספים ותושב אשדוד הגיב בראיון ברדיו 'קול חי׳ על תקציב אופק חדש: ״רק על המגזר החרדי שואלים שאלות ויש חוות דעת שונות על אותם נושאים. זה הסכם שכר לכל דבר, בדיוק כמו שחתמו עם המורים במגזר הכללי. הם יודעים שהחינוך שלנו הוא הטוב ביותר״.

עוד מח״כ אזולאי על סאגת שכר המורים החרדים: ״אין פה שום דיון ענייני. גנץ אפילו לא ביקש לשבת איתנו ולדבר על זה. השרים החרדים פועלים הכי טוב במלחמה, הציבור הכללי אומר את זה. יודעים שאנחנו באנו לעבוד. אני לא מתבייש בזה שאני בא לעזור למגזר שלי״.

צילום: דוברות הכנסת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך