חזרו ללמוד

85 אחוזי התייצבות ללימודים עם החזרה לשגרה

בתי הספר העל יסודיים (90 אחוז), אחריהם בתי הספר היסודיים עם 87 אחוז וגני הילדים עם 83 אחוז.

מערכת החינוך באשדוד חזרה בראשון לפעילות מלאה, וממוצע המתייצבים ללימודים עומד על 85 אחוז.

ההתייצבות המרשימה נרשמה בכלל שכבות הגיל בבתי הספר העל יסודיים (90 אחוז), ואחריהם בתי הספר היסודיים עם 87 אחוז וגני הילדים עם 83 אחוז. גם אתמול עובדי ועובדות העירייה והחברה לתרבות ופנאי, ליוו את התלמידים בדרכם, ועל אף הגדרת העיר כירוקה על ידי פיקוד העורף נערכו סיורים, סריקות בשטח הגנים ותורגל המסלול המהיר ביותר למרחב המוגן.

צוותי החינוך בגנים ובבתי הספר, יצרו מעבר מהיר ממצב החרום ולימוד בקפסולות למצב של למידה מלאה לאור הפסקת האש, ויצרו לצד החזרה לשגרת לימודים גם תחושת ביטחון טובה יותר אצל התלמידים והתלמידות כחלק מהחוסן העירוני.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אנחנו מנצלים את הפסקת האש להחזרת הילדים למסגרות החינוך, למפגש עם החברים ואווירת נורמליות, שלא חוו מאז תחילת המלחמה. אנו עושים זאת בזהירות וברגישות ותוך עירנות ודריכות לכל התפתחות בטחונית בלתי צפויה. אני מודה להורים על האמון במערכת החינוך העירונית, ולמנהל החינוך וכל צוותי ההוראה והעובדים בכל מערכת החינוך, לצוותי הביטחון ופיקוד העורף על שיתוף הפעולה והמאמצים המיוחדים לאפשר רציפות תפקודית של העיר  ומערכת החינוך, בתקופה רגישה זו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך