מתגייסים למערכה: התלמידים הפעילו שוק חקלאי בבית הספר

בבית החינוך אמית י' אשדוד לא נחים. בעיצומה של המלחמה, לצד למידה בקפסולות או בזום חשבו תלמידי שכבה ט' כיצד לפעול ולתרום להעלאת המוראל הלאומי

ההחלטה הייתה גם לסייע לחקלאי מהעוטף ומצפון הארץ, גם להיות פעילים וגם לשמח את תושבי רובע יא באשדוד.

כך נפתח השבוע במתחם בית הספר שוק איכרים. התלמידים גייסו חקלאים מקסימים שהביאו את מיטב התוצרת שלהם, במחירים שווים לכל נפש.

ביצים ממושב אביבים, רימונים מזרחיה שהכנסותיהם נתרמו לחיילים, שתילים ועציצים מכרמיה, עציצים ממשתלת ברגר מצומת מבטחים, עגבניות ופלפלים מקדש ברנע, תפוזים מכפר מימון ועוד שלל תוצרי חקלאות ישראלית.

התלמידים הפעילו את הדוכנים שקלו וגבו תשלום, הכול בשמחה גדולה ובהתרגשות. התוצאה הפתיעה ממש, עד כדי כך שתושבי הרובע בקשו לחזור על המבצע מידי שבוע.

התלמידה לינוי רוימי שיתפה: "הייתי אחראית על דוכן של ירקות ועל דוכן דבש. יצרתי קשר עם דבוראי שהביא לנו כמות נכבדת של דבש ויחד שיתפנו פעולה. המון תושבי אשדוד והסביבה הגיעו נתרמו וקנו. אותנו בתור תלמידים זה שימח. גאה להיות חלק ולתרום לזולת במיוחד בתקופה המורכבת הזו".

כרמל גואטה, רכזת השכבה: "היה מרגש לראות את התלמידים נרתמים לעשייה הברוכה ומסייעים לחקלאות הישראלית ולחיילים. מאחלת לכולנו שנוכל להמשיך ולסייע לעם הנפלא שלנו בימים שקטים יותר!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך

יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה