לא נשכח

השוטרת הגיבורה מאשדוד בהנצחה מיוחדת לחבריה שנפלו: "נלחמנו באמונה שהם לא ינצחו אותנו וכך היה"

מאלי שושנה לצד חורבת משטרת שדרות לשעבר: "מלא זכרונות כואבים אבל גם הרבה גאווה שלמרות כל המבנה ההרוס הצלחנו לנצח ולא נתנו להם את מה שהם רצו, שזה לצאת לאחר חיסול התחנה בכדי לעשות טווח בתושבי שדרות".

מאלי שושנה מאשדוד, שוטרת במרחב לכיש התפרסמה בתקשורת אודות התושייה הגדולה שלה ביום ה- 7,10 יום הטבח הנורא שעשה חמאס בתושבי העוטף.

מאלי הצליחה לחסל ארבעה מחבלים. בקרב הקשה הזה היא איבדה הרבה מחבריה למרחב, 8 במספר וכל זאת שהיא קוראת לציבור אך התגבורת לא מגיעה.

התחמושת שלה נגמרה כאשר נלחמה מגג תחנת משטרת שדרות וגם אז היא לא ויתרה. היא העמידה פני מתה, עצרה נשימה וכך ניצלה עד שכוחות ימ"מ חילצו אותה.

היום כתב אשדוד אונליין וכותב השורות הנ"ל פגש אותה בדיוק באותו מקום מר וקשה, רק שהפעם אין את אותה תחנת משטרה שבה הכל קרה, וזאת לאחר שצה"ל החליט לפוצץ אותה ביחד עם המחבלים שבתוך.

מה עושה לראות ככה את תחנת משטרת שדרות לשעבר: "קשוח. מלא זכרונות כואבים אבל גם הרבה גאווה שלמרות כל המבנה ההרוס הצלחנו לנצח ולא נתנו להם את מה שהם רצו, שזה לצאת לאחר חיסול התחנה בכדי לעשות טווח בתושבי שדרות".

איבדת חברים לתחנה: "כן, לצערי 8 חברים שלי פה שילמו מחיר של מוות. 2 מהשוטרים נלחמו אתי ביחד מהגג".

מה זה המדבקה על היד: "זה פרח הלוטוס הכחול שאומר שבזכות הרוח אנחנו ננצח את החוכמה, וזה מה שאנחנו עברנו. נלחמנו באמונה שהם לא ינצחו אותנו וכך היה".

מה יש לך להגיד לתושבי אשדוד בימים אלה: "תאמינו, תהיו חזקים, תתמכו אחד בשני ורק ככה ננצח".

צילום: מאיר אוליאל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך