אלו ההחלטות שהתקבלו הבוקר בהערכת מצב בראשות ראש העיר

החמ״ל העירוני מאוייש 24 שעות ביממה בעובדי בטחון וחיילי צה"ל, והמוקד העירוני עומד לרשותכם בכל שעה ולכל נושא

להלן ריכוז החלטות שנתקבלו בהערכת מצב היום בראשות ראש העיר

בטחון

"יחד עם כל עם ישראל, אנו עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות בגזרת הצפון והדרום לקראת הפסקת האש לכשתהיה.

אנו שבים ומחדדים את הצורך לגלות דריכות, שכן בהתבסס על נסיונות העבר, השעות הקרובות לפני הכניסה מלוות בירי טילים, וחובה על כולנו להמשיך ולהישמר. נמסר מהעירייה.

חינוך

בנושא החינוך נמסר: "אנו מודיעים בזאת שבכפוף לכניסת הפסקת אש לתוקף בסוף השבוע, החל מיום ראשון, תשוב מערכת החינוך לפעילות מלאה לאורך כל ימי הפסקת האש, ככל שהיא תישמר ע״י כל הצדדים.

לצד זאת נדגיש, שלא יפעלו מוסדות חינוך (בתי ספר וגני ילדים), שהם ללא מיגון שהינו לפחות ברמת ״הכי מוגן שיש״, קרי מבנים יבילים וקראוונים. שכן עדיין יתכן ירי טילים גם תוך כדי הפסקת אש, וחובתינו לספק בטחון בסיסי לילדי העיר לפני כל דבר אחר".

עוד נמסר: "במקביל אנו בהיערכות כוללת להצבת מרחבים מוגנים תיקניים (ממ״דים) בכל מוסדות החינוך שאין בהם מרחבים מוגנים שניתן להגיע אליהם תוך 45 שניות".

 

שמירת רמת כוננות

העירייה ומערך החירום ממשיכים לשמור על כוננות גבוהה גם אם תיכנס לתוקף הפגה או הפסקת אש, על מנת שנוכל לתת מענה מיידי לכל התפתחות. החמ״ל העירוני מאוייש 24 שעות ביממה בעובדי בטחון וחיילי צה"ל, והמוקד העירוני עומד לרשותכם בכל שעה ולכל נושא.

כמו כן נמסרה פנייה חשובה מעיריית אשדוד למשפחות מגוייסי המילואים: "אם בן או בת הזוג גוייס למילואים, אנו רוצים להציע לכם ולילדיכם סיוע מיוחד. פרטים יתפרסמו בשבוע הבא, אנא עקבו אחר הפרסומים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך

יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה