החלפת גג רעפים – כל המידע החשוב

גג רעפים הוא ללא כל ספק אחד מסוגי הגגות הנפוצים ביותר בישראל. אולם, לצד כל היתרונות הטמונים בהתקנה של גג שכזה, חשוב מאוד לציין כי צריך לערוך תחזוקה שוטפת שלו על מנת שיהיה ניתן להשתמש בו בצורה שוטפת, בעוד כי התקנת פרגולות היא חלק בלתי נפרד מהעניין. אז מה צריך לדעת לפני שבוחרים פרגולות עץ באשדוד וכיצד החלפת רעפים באשדוד עובדת? בכתבה זו, המומחים שלנו החליטו להסביר לכם כל מה שצריך לדעת על נושא זה וכל היוצא בכך
תמונה Freepik

מתי צריך להחליף גג רעפים?

לפני שתחפשו פרגולות עץ באשדוד שישלימו את גג הרעפים שלכם, הרי שעליכם לדעת מתי צריך לבצע החלפת רעפים באשדוד. ובכן, במקרים בהם אתם משפצים את הבית שלכם או לסירוגין, רוכשים בית חדש הרעפים של הגג ישנים (מעל ל-25 שנים בדרך כלל), חשוב מאוד לשקול להחליף אותם ברעפים חדשים ועמידים יותר, כך שתוכלו ליהנות משקט נפשי וביטחון של רעפים עמידים למשך שנים רבות קדימה. חשוב לציין כי באותה הזדמנות תוכלו גם לשדרג משמעותית את מראה הגג שלכם.

בעיית רטיבות

גם במקרים בהם יש בעיית רטיבות חמורה או נזילה בתקרה חשוב לשקול לבצע החלפת רעפים באשדוד. במקרים בהם לא החלפתם את הרעפים בזמן, הדבר עלול להוביל עד לכדי טפטוף מסיבי מהתקרה, שעלול להביא נזק כבד לחפצים האישיים שלכם, בייחוד לאלו שרגישים לרטיבות ולחות. 

כאשר יש בלאי

בדיוק כמו כל פריט אחר, גם רעפים ישנים אינם עומדים בעומד של נזקי מזג האוויר השונים לאורך הזמן, כך שנוצר בלאי טבעי, שבמסגרתו חלק מהרעפים יהיו דוקים או שבורים, בעוד כי עלול להצטבר עליהם גם לכלוך ועובש. גם במקרים כאלו מומלץ מאוד לבצע החלפת רעפים שכן, גג עם רעפים ישנים שצברו בלאי טבעי הוא מסוכן לא פחות מאחר וקיים חשש סביר שאותם רעפים עלולים להישבר. 

סוגי רעפים נפוצים

  • רעפי חרס – רעפי חרס הם רעפים אדומים ומוכרים היטב, שבעצם נחשבים לאחד הסוגים הנפוצים ביותר בישראל, בין היתר מאחר והם ידועים בתור רעפים משתלמים במיוחד. רעפים אלו בדרך כלל יחזיקו במשך שנים ארוכות, והם נוחים מאוד לתחזוקה בין היתר מאחר והם קלים מאוד במשקל. 

 

  • רעפי צפחה – בהתאם לשמם, מדובר על רעפים עשויים מסלע הצפחה. רעפים אלו בעלי מראה יוקרתי ואלגנטי, והם ידועים בזכות רמת ספיגה נמוכה ורמת עמידות יוצאת דופן. אולם, רעפים אלו יקרים יותר מרוב סוגי הרעפים האחרים, זאת בשל המראה המעוצב שלהם והעובדה שקשה מאוד לעבד אותם. 

 

  • רעפי פלדה – רעפים ארוכים עם יתרונות אקולוגיים מאחר ואלו עשויים משילוב של חומרים ממוחזרים. רעפי פלדה בדרך כלל יהיו בעלי רמת עמידות גבוהה כאשר מדובר על נזקי מזג האוויר השונים, כך שניתן להשתמש גם בהם לאורך תקופת זמן ממושכת. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך