"הנני בא להודות ולהוקיר את העובדים והעובדות המסורים"

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית חילק שי אישי לכל העובדים כאות עידוד על המשך עבודתם תחת מטחי הטילים בימים ובלילות

למעלה מחודש ימים מאז פרוץ המלחמה ביום שבת ושמחת תורה בעוטף עזה, ערי הדרום בכלל ועירנו בפרט מופגזים בטילים ע"י ארגון הטרור הנאצי-חמאס, במועצה הדתית על כל עובדיה ממשיכים לתת את השירות המלא בכל התחומים, ויתרה מכך חלק מתושבי ערי הדרום כמו אשקלון והמושבים הגיעו לאשדוד לפתוח תיקי נישואין והתקבלו בברכה, כך גם יתר המחלקות כמו: מקוואות, כשרות ובבית העלמין ששם לצערנו העבודה היתה קשה מאוד בימים אלו כידוע עקב הבאת גופות הנרצחים לבית עלמין ומכאן יצאו הלוויות מידי יום ביומו בנוסף לעבודה השוטפת.

עקב כך, יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן החליט להוקיר ולעודד את העובדים והעובדות, אשר ממשיכים לקיים את עבודתם במסירות נאמנה והעניק "שי אישי" עם מכתב מרגש בתודה ובהערכה, כשהוא מסיים במילים:

"על כן הנני בא בשורות אלו להודות ולהוקיר את העובדים והעובדות המסורים אשר בשעות קשות אם זה ביום או בלילה, עם פחד וחרדה, בין אזעקה לאזעקה ונפילות הטילים בעירנו, ורואים אנו ברחמיו וברוב חסדיו את הניסים והנפלאות בכל פינה ופינה, ולמרות כל זאת ממשיכים בעבודת הקודש כל אחד ואחת בתחומו במסירות נפלאה.

ומסיים בברכה לחיילי צה"ל שה' ישמור עליהם ויגן עליהם, יצאו לשלום ויחזרו לשלום יחד עם השבויים שיחזור במהרה בריאים בנפשם לחיק משפחתם ובקרוב נתבשר כולנו בישועתך מלכנו, בבא משיחנו, ובבנין מקדשנו, במהרה בימנו אמן. חזקו ואימצו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך