לרגל יום זכויות הילד הבינלאומי, שיצוין מחר: הצלצול בבתי הספר העל יסודיים יוקדש לציפייה ולתקווה לשובם של התלמידים החטופים

לרגל יום זכויות הילד הבינלאומי, שיצוין מחר (ב') ברחבי העולם, הצלצול בבתי הספר התיכוניים, בחטיבות הביניים ובחטיבות העליונות ברחבי הארץ יוקדש לציפייה ולתקווה לשובם של התלמידים החטופים לחיק משפחתם ולבתיהם, כשהם בריאים ושלמים.

מדובר ב-40 תלמידים ותלמידות שמצויים בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס מאז ה-7 באוקטובר.

לאור זאת, הצלצול בבתי הספר התיכוניים ובחטיבות הביניים יוחלף, ובמקומו התלמידים יאזינו לשיר "לחזור הביתה" בביצועה של שיר יעקב יחד עם הזמרת קרן פלס. אביה של שיר, יאיר יעקב, בת זוגו, מירב טל, ושני אחיה הקטנים, יגיל ואור יעקב, נחטפו במהלך מתקפת הטרור הרצחנית על מדינת ישראל ב-7 באוקטובר.

כמו כן, צוותי החינוך בבתי הספר ינהלו ביום זה שיח עם התלמידים, ויחד איתם הם יכינו פעילויות הסברה שונות לקידום המודעות של הקהילה הבינלאומית לסוגית הילדים החטופים.

בהודעה שפרסם משרד החינוך נכתב: "מהלכים אלה נועדו להפיח רוחות של תקווה בתלמידים ובתלמידות, ולהעניק להם אפשרות להיות פעילים, מעורבים ומשמעותיים במאמצים הלאומיים להשבת התלמידים החטופים לביתם ולחיק משפחתם".

 

צילום: בית ספר אביב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך