מתגעגעים

עמית בוסקילה תושבת העיר חגגה יום הולדת 28 בשבי חמאס. חברתה לאשדוד אונליין: "אנחנו רוצים אותה איתנו"

כבר למעלה מ- 40 יום מוחזקת עמית אסתר בוסקילה תושבת אשדוד בשבי חמאס שאף חגגה את יום הולדתה בשבוע שעבר תחת מחבלי חמאס. חברתה שרה איפרגן אירגנה לה ערב מיוחד בהשתתפות מאות נשות העיר

לאחר חודש מפתיחת מלחמת "חרבות ברזל", למעלה מחודש לצער ולכאב הגדול בו נרצחו קרוב ל – 1500 ישראלים במתקפה הרצחנית של ארגון הטרור הנאצי חמאס, עדיין אין קצה חוט בעניין החטופים. בכל עת רצים דיווחים על הסכם כזה או אחר ואין ספור ידיעות בנוגע להסכם החלפת שבויים, אך עדיין הכל אותו דבר.

לבינתיים למעלה מחודש תושבת אשדוד, עמית אסתר בוסקילה נמצאת בשבי חמאס. עמית תושבת העיר חגגה ממש בשבוע שעבר את יום הולדתה ה- 28 בשבי חמאס וחברותיה ומשפחתה רק רוצים לראות אותה בבית.

חברתה הטובה של עמית, שרה איפרגן בת ה- 30 תושבת העיר דאגה להרים עבורה ערב של תפילה והפרשת חלה מיוחדת עם הרבנית חיה יאקאב והרב מאיר אבוחצירא ובהשתתפות מאות בנות ותושבי העיר בשבוע שעבר במתחם גן העיר.

מאות נשות העיר בערב הפרשת חלה למען עמית בוסקילה

חברתה של עמית, שרה איפרגן לאשדוד אונליין: "עמית חברה מאוד קרובה לליבי אנחנו כולנו מחכים לה. אני כאישה מאמינה וביחד עם כל עם ישראל רוצים לראות אותה בחזרה הביתה. כל מי שיכול להתפלל, לעשות הפרשות חלה, לקרוא ספר דברים ותיקון הכללי למענה זה עזרה ענקית. אנחנו מאמינים שהיא תחזור הביתה".

שמה לתפילה עמית אסתר בת אילנה.

צילום: שרה איפרגן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך