חזרו להתאמן. בלי סגל!

מנהלת הליגות בכדורגל מתעקשת על חזרה ב-25.11, אבל לא לוקחת בחשבון קבוצה כמו מ.ס אשדוד שלא התאמנה בצורה סדירה, גם בגלל רסיסים שנפלו באימון, שהיה בצל אזעקות, גם כשהיא בלי שחקנים שנמצאים בחו"ל או בצבא, ובלי מקום חלופי להתאמן. השבוע אשדוד חזרה עם סגל של 12 שחקנים. נראה כי המנהלת תהיה חייבת לתת ארכה נוספת לאשדוד, אבל ספק אם זה יספיק. המנהלת: "אנחנו נמצאים בקשר עם הקבוצה". אין צפי כרגע לחזרת הזרים. המאמן אלי לוי: "זו הייתה יותר פעילות בשביל הנפש. אי אפשר לקרוא לזה חזרה לאימונים".
מ.ס אשדוד (צילום: משה סידי).

על הנייר זה נקרא לחזור לאימונים. אבל אימונים עושים על הדשא ולא על הנייר. בפועל האימון השבוע של מ.ס אשדוד היה עם 12 שחקנים. למרות המצב הביטחוני, ולמרות שבאימון האחרון של מ.ס אשדוד נפלו רסיסים, חזרה הקבוצה בראשון להתאמן. מנהלת הליגות בכדורגל מתעקשת  לחזור ב-25.11, אבל לא לוקחת בחשבון את המצב

באימון כאמור נכחו רק 12 שחקנים. הסיבה, 9 שחקנים בחו"ל, מהם 6 זרים ועוד 3 מתאזרחים. לזה יש להוסיף עוד 7 חיילים ששוהים בבסיסם. שחקני הנוער שחיזקו את הקבוצה לאחרונה, לא הגיעו בצורה סדירה כי חלקם לומדים בבתי הספר, שחזרו לפעול. לגבי הזרים אין צפי מתי יחזרו.

אשדוד שלא התאמנה באופן סדיר ולכן לא תוכל להגיע מוכנה לתאריך שהמנהלת קבעה. גם אם יתנו לאשדוד עוד אורכה לעומת אחרות, לא בטוח שהיא תגיע מוכנה למועד שייקבע לה. אגב גם מקום אימון אחר לא היה לה.

המאמן אלי לוי אמר: "זו הייתה יותר פעילות בשביל הנפש. אי אפשר לקרוא לזה חזרה לאימונים. ל-25.11 אין סיכוי שנגיע מוכנים פיזית ונפשית. לא יודע אם ארכה תספיק. אם יחייבו נופיע. פורמאלית, לא פיזית". מהמנהלת נמסר: "אנחנו נמצאים בקשר עם הקבוצה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך