"אם ייפול טיל על השחקנים חס ושלום מה יגידו אח"כ?".

יוסי כנפו, חבר הנהלת הפועל אדומים מליגה א', לא רואה טעם בהחלטת ההתאחדות לכדורגל להחזיר את משחיקי ליגה א' ב-5.12, במיוחד שהקבוצה לא התאמנה עד לשבוע האחרון. כנפו מבהיר שהשחקנים מתאמנים כי הם רוצים לשמור על כושר, אבל מבחינת הקבוצה הם עדיין בחל"ת . כנפו: "ההתאחדות רוצה ב-51.2? שתשלם, אין בעיה. כל חודש עולה לנו 250 אלף. מאיפה אני אביא?"
יוסי כנפו. "אם תהיה אזעקה, השחקנים יעזבו את האימון וירוצו למרחב מוגן. אז מה יצא מהאימון?"

איזה תכניות היו לאנשי קבוצת הפועל אדומים מליגה א'. בנו קבוצה מצוינת שנחשבה לאחת המועמדות לעלייה ללאומית. הקבוצה מוקמה לאחר 4 מחזורים במקום החמישי עם 2 נקודות מהמקום ממנו עולים ליגה. אבל אז הגיעה המלחמה ועצרה הכל. הקבוצה הוציאה את השחקנים לחל"ת (חופשה ללא תשלום) והשבוע רק הייתה הכוונה לחזור להתאמן, אבל כפי שמיד תבינו, השחקנים עושים את זה על דעת עצמם.

ההתאחדות מצידה רוצה שהליגה תחזור ב-5.12, מבחינת יוסי כנפו, חבר הנהלת הקבוצה, מדובר באמת במשימה בלתי אפשרי.

כנפו: "אין על מה להתאמן. החליטו בהתאחדות שב-5.12 חוזרים. המלחמה היא גם מהדרום ומהצפון, אתה לא יודע מה לעשות".

אז מה באמת עושים?

"הוצאנו את השחקנים לחל"ת בחודש שבעבר וממשיכים עם החל"ת. השחקנים רוצים להתאמן, לשמור על כושר. שיסגרו את הכדורגל. לא יכול להיות שיש מלחמה בעזה ויש הרוגים, טילים ואזעקות, ואנחנו נתאמן וב-5.12 יתחילו המשחקים. על סמך מה? העיר אשדוד מתה, אין זבוב. במקרה אני בעיר עכשיו הבוקר (יום ראשון – מ.ס), אין בנאדם באזור חוף הים. זה לא יכול להיות שזה יהיה ככה. מה עם הקהל?

לא יהיה קהל

"אז בדיוק. תסגרו את הכדורגל עד שתיגמר המלחמה. מי שמתאמן זה דימונה, יבנה מודיעין. מי שמשלם שם משכורות זו העירייה, אז מה אכפת להם. היינו בישיבה בשבוע שעבר של ליגות א', אחד אומר מתאמן משלם חמישים אחוז, אחר אומר לא מתאמן. ההתאחדות רוצה 5.12, שתשלם אין בעיה. כל חדש עולה לנו 250 אלף. מאיפה אני אביא?"

הקהל האדום. לא יכול להגיע למשחקים.

אז לא תהיה ליגה?

אני מעדיף שלא תהיה ליגה.  היום קבענו אימון ברבע לעשר. אם תהייה אזעקה, השחקנים יעזבו את האימון ירוצו למרחב מוגן. אז מה יצא מהאימון? נשחק נגד החאמס? אם להתאחדות לא אכפת, מה נגיד. הכל קשור לכסף. ביום שישי הייתה אזעקה בשוק וכולם ברחו. אם המאמן לאמן אותם, שיבוא להתאמן איתם. אנחנו הוצאנו אותם לחל"ת. אין אפשרויות לשלם משכורות. גם העיריה עצרה הכל בגלל המצב".

אז הם מתאמנים על דעת עצמם?

"כן. כל אחד בא מתאמן והולך".

נקווה שיהיו ימים טובים יותר

"גם אני מקווה. אין טעם לכדורגל. אי אפשר לשחק תחת מלחמה. הבאנו שחקנים טובים, השקענו, רצינו להצליח. אני אשם שזה המצב? אם ייפול טיל על השחקנים חס ושלום, מה יגידו אח"כ?"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך