"צריך לחזור לשגרה, גם אם היא שגרת חרום"

אורי בן סימון מנכ"לה ומנהלה המקצועי של מכבי בנות אשדוד, מתפקד בשני "כובעים" בתקופה הזו. הוא צריך לדאוג יחד עם היו"ר טאלי קריאף לתפקודה של הקבוצה לקראת הליגה שאמורה להיפתח ב-20.11, ומצד שני הוא אב לשני חיילים בצבא. אורי: "מצד אחד אני מתפקד כאיש מקצוע, ומצד שני מתפקד כאבא מודאג"
אורי בן סימון. "אני קורא לראש הממשלה, שכולנו איתו, שלא יעצור"

אורי בן סימון, מנכ"לה של קבוצה הכדורסל נשים של מכבי בנות אשדוד, ומנהלה המקצועי, פותח את הבוקר בריצה לטלפון. הוא בודק איך עבר הלילה, כי שני ילדיו, סהר הקצינה ורועי נמצאים בזמן הזה במלחמה נגד מחבלי החמאס. מצד שני יש לו וליו"רית טאלי קריאף קבוצה לנהל ולדאוג שתגיע מוכנה לפתיחת העונה המחודשת ב-20.11.,במשחק חוץ בירושלים. בקיצור מעט שעות שינה והרבה עבודה מתובלת בדאגה. בינתיים הקבוצה החתימה עוד שתי ישראליות.

אורי מה קורה אתכם, בקבוצה?

"חזרנו לפעילות בשבוע שעבר. עשינו שני משחקי אימון, בר"ג וברמת השרון. בר"ג הפסדנו וניצחנו ברמת השרון. הצלחנו לצרף עוד שתי שחקניות, את קרן נחמה, 33, ויהלי לוי, מנבחרת ישראל, בת ה-19"

מה עם הזרות?

"כרגע הסיבוב הראשון יהיה בלי זרות"

הליגה תפתח?

"כן היא תפתח. רוצים להחזיר לשגרה, ולא להוציא מהמסגרת"

סגן סהר בן סימון. " אני לא ישן כמעט בלילות. מתעורר ומיד רץ ובודק שהכל עבר בשלום.

יהיו משחקים באשדוד?

"יהיו גם באשדוד. הכל לפי הוראות פיקוד העורף. גם העבירו אותנו אולם, לקשת. כי את מקיף ז' לקח הצבא".

איך שומרים על שגרה מקצועית בימים אלה?

"מאוד קשה. כל הזמן היינו מעודכנים באזעקות, אבל לא שוכחים שאנחנו ספורטאים, ולא שוכחים שצריך לחזור לשגרה, גם אם היא שגרת חרום"

בפן האישי. כאמור הבת של אורי, סהר, היא סגן בתותחנים. הגדוד שלה ירד מהגולן והם אחראים על ארטילריה על עזה.

וכאבא אורי, איך אתה מסתדר עם המצב הזה?

"אני לא כמעט ישן בלילות. כשאני מתעורר, אני מיד רץ לטלפון ורואה שאין כלום, לא שיחות ולא הודעות ושהכל עבר בשלום. אני מתפלל כל בוקר לילדים, לחיילים לשוטרים, לכל אנשי הביטחון שיחזרו בשלום. יש לי עוד ילד בצבא, רועי, שהוא בחיל אוויר בתפקיד מיוחד ומסווג, אז אני מצד אחד מתפקד כאיש מקצוע ומצד שני מתפקד כאבא מודאג. אני גם אזרח שרוצה שכולם יחזור בשלום, שנעבור הכל בשלום, אבל בלי חמאס בצד השני".

רועי בן סימון. "הילד בחיל אוויר בתפקיד מסווג".

ראיתי פוסטים שאתה קורא לראש הממשלה ללכת עד הסוף

"אני קורא לראש הממשלה, ביבי נתניהו, שכולנו איתו, שלא יעצור. אנחנו רוצים שקט. רוצים שגרה. שהילדים שלנו גם פה ובכל הארץ לא ישמעו יותר שום איום, משום אויב צמא דם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך