מ.ס אשדוד: "נדהמנו לראות פרסומים בהם המנהלת טוענת שהציעה לנו סיוע באימונים מחוץ לעיר"

מהמועדון נמסר: "ברצוננו להבהיר כי לא נעשתה שום פנייה מצד המנהלת או כל גוף אחר בנושא זה". עוד אמרו במועדון: "אין אנו מופתעים מכך, הרי אין זה סוד שמנהלת הליגה והעומד בראשה משרתים בראש ובראשונה את האינטרסים של 2-3 מועדונים בלבד וסרים למרותם".

קבוצת מ.ס אשדוד הוציאה היום, חמישי, הודעה בקשר לפרסומים של המנהלת כאילו ניסתה לעזור למצוא עבור אשדוד מגרש חלופי בכדי להתאמן. כזכור אשדוד לא התאמנה בצורה סדירה בגלל הירי על העיר, ובגלל נפילת רסיסים באיצטידון הי"א, במהלך אימון \של הקבוצה.

הודעת מועדון: נדהמנו לראות השבוע פרסומים בהם המנהלת טוענת שהיא הציעה למ.ס אשדוד סיוע באימונים מחוץ לעיר. ברצוננו להבהיר כי לא נעשתה שום פנייה מצד המנהלת או כל גוף אחר בנושא זה.

הרסיסים באימון מ.ס אשדוד.

יתרה מכך, לא נעשתה כל פנייה ממנהלת הליגות בכל ימי המלחמה, כולל ביום בו הופסקו אימוני הקבוצה בעקבות נפילת הרסיסים. המועדון מרגיש כמו עצם זר במנהלת, אך אין אנו מופתעים מכך, הרי אין זה סוד שמנהלת הליגה והעומד בראשה משרתים בראש ובראשונה את האינטרסים של 2-3 מועדונים בלבד וסרים למרותם.

הסיבה היחידה להחזרת משחקי הליגה בזמן מלחמה, ללא קהל ובתנאים שאינם מאפשרים לקיים תחרות ספורטיבית והוגנת, היא העובדה שלצד החזרה למגרשים ייהנו 2-3 קבוצות בלבד מעשיית מיליוני שקלים כפיצויים מתקציב המדינה. אותה מדינה שבימים אלה משוועת למקורות תקציב שיופנו לצרכי המלחמה ולאלה שבאמת זקוקים לכך, ולא למימון של מספר מצומצם של שחקני כדורגל שמשתכרים מאות אלפי שקלים בחודש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך