"יש עוד לפחות חמישה גדודים שזקוקים לנו"

אנשי עמותת "נותנים מהנשמה", נחמן פרץ ונחמן ישי, עסקו בכל החודש הזה בפרויקטים למען החיילים בעוטף עזה. הם חילקו לחיילים כל מה שהיו צריכים, אבל כעת הם זקוקים לעוד, והתרומות נגמרו * במקביל הם מוצאים זמן לעזור גם למי שזקוקים לכך באשדוד והסביבה, כמו אם ל-4 ילדים שבעלה במילואים ונותרה חסרת כל * נחמן פרץ: "נקווה לעזור לכמה שיותר גדודים ואנשים שזקוקים, בשביל זה צריכים גם את עזרת האנשים" * בכתבה פרטים למעוניינים לעזור

את אנשי עמותת "נותנים מהנשמה" אנחנו רגילים לראות פועלים באשדוד והסביבה למען מי שנזקק לכך. אבל בימים האלה של מלחמה, הם כבר חודש עושים גם וגם. גם נוסעים מבסיס לבסיס, משטח כינוס אחד לשטח כינוס אחר, באזור עוטף עזה ולא רק בסמוך לגדר, ודואגים לכל מחסור של החיילים, וגם מוצאים זמן לטפל בבעיות של מי שנזקק להם בעורף, ולצערנו יש יותר ויותר הזקוקים לעזרה בגלל המצב.

נחמן פרץ ונחמן ישי, אספו תרומות רבות ובהם רכשו מצרכים רבים לטובת חיילים וחיילות. נחמן פרץ: "רכשנו  סיגריות, שתיה אוכל מוכן, גטקסים, גרביים ובגדים חמים לחורף, מוצרי היגיינה ומה לא. כרגע יש עוד חמישה גדודים שזקוקים לנו ולמענה מאתנו. אבל הכל זה עניין של תקציב. "כל עזרה כאן תעזור בסופו של דבר לחיילים", אומר פרץ.

אבל כאמור גם לעזור לנזקקים מאזור אשדוד והסביבה, הם לא מפסיקים במקביל. השבוע הם עזרו למשפחה שהאב נמצא עתה במילואים והאם נותרה, עם ארבעת ילדיה, בבית ללא אפשרות לרכוש מוצרים בסיסים ובעיקר מזון. האם כתבה אל אנשי עמותת "נותנים מהנשמה" וסיפרה כי: "אני פשוט קורסת. אני עם ארבעה ילדים, האבא במילואים ואין לנו אוכל בבית. כשהוא חזר בשבת הוא הביא איתו חטיפים שהביאו לו בבסיס, אבל כסף לאוכל אין והמקרר ריק. יש לכם אפשרות לעזור לנו קצת עם דברים בסיסים? אני כל היום מודאגת שהוא יחזור בשלום, והילדים מתחננים לי לאכול. אני לא יכולה עם הלחץ הזה".

נחמן פרץ מספר כי זו אחת הדוגמאות הקשות יותר, אבל מקרים דומים של אנשים שזקוקים למזון בגלל המצב, כולל כאלה שעבדו עד המלחמה, רק מתגברים: " כמו המקרה הזה יש עוד עשרה שפנו השבוע .אני כבר לא יודע מה להגיד. זה אחד המקרים הקשים שראיתי. לצערי אם לא אנחנו האזרחים, זה יישאר כך.  אני חייב את העזרה של מי שיכול לדאוג להם".

 

למעוניינים לעזור:

בנק מרכנתיל

על שם: נותנים מהנשמה

מספר חשבון 139029

מספר סניף 740

נחמן פרץ 0535201893

נחמן ישי 0507455889

מעמותת נותנים מהנשמה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך