החזירו גם את הבית

שער נצחון דרמטי של אור אינברום עמוק בתוך תוספת הזמן העניק למ.ס. אשדוד נצחון ביתי (2:1) ראשון לאחר 10 חודשים
שחקני אשדוד חוגגים

מ.ס. אשדוד עשתה היום צעד נוסף במסע הארוך אל עבר ליגת העל, אך סמלי במיוחד. היה זה נצחון בית ראשון לשנת 2015, לאחר שהנצחון הקודם היה ב-7.12.14 (3:1) על הפועל תל אביב. בקבוצה, שרושמת נצחון שני בתוך 4 ימים הביעו שביעות רצון מהתוצאה וגם מהעובדה כי השחקנים הפכו פיגור מוקדם של 0:1, לניצחון מתוק בתוספת הזמן.

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של אשדוד, שבדומה למשחקים הקודמים הניעה כדור ללא הפרעה במרכז המגרש ומדי פעם הגיעה להזדמנויות מול השער שלא תורגמו לשערים. טום מונד נפצע והוחלף בדקה ה-34 על ידי יצחק אספה הצעיר, ו-2 דקות לאחר מכן, ניצל האשדודי של בית"ר ת"א, רן בן שמעון, ערבוביה בתוך הרחבה כדי לכבוש מקרוב ולהעלות את האורחים ליתרון מפתיע.

דקה חלפה ודין דוד השתלט על כדור עומק ומצא את עצמו לבד מול השוער האורח, שהכשיל אותו בתוך הרחבה. השופט קבע על כדור עונשין מ-11 מ' והרחיק את השוער בכרטיס אדום. הבלם מיקי סירושטן לקח את הכדור ובעט בצורה מושלמת כדי לקבוע 1:1 מהיר, זו גם הייתה תוצאת המחצית.

המחצית השניה התאפיינה בלחץ כבד של אשדוד, שאיימה על השער פעם אחר פעם. דין דוד ודידיה קוגבניה החמיצו מקרוב, אינברום וסירושטן מצאו את המשקוף ושוערה המחליף של בית"ר הציל מספר שערים בטוחים מרגליהם של קינדה, רועי דיין ואחרים. בדקה ה-86 הורח שחקן אורח נוסף, רוסלן ברסקי לאחר שפגע בפניו של קינדה וספג כרטיס צהוב שני. עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-94 קיבל אור רינברום כדור ברחבה מרמי ביינקרדיני וסובב אותו בצורה מדויקת לפינה הרחוקה כדי לקבוע 2:1 דרמטי וסופר מתוק לשחקנים של אייל לחמן.
בערבות הנצחון מטפסת מ.ס. אשדוד למקום הרביעי בטבלה עם 7 נקודות, כשבמחזור הבא תתארח הקבוצה בראשון לציון ביום שני (5.10) במגרש הסופרלנד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך