כך תבחרו ברזים לאמבטיה כמו מקצוענים

בחירת ברזים לאמבטיה זו בחירה שאינה פשוטה כלל שכן, לא תמיד ברור כיצד תוכלו לבחור נכון את הברז המושלם עבורכם ועבור בני ביתכם מתוך מגוון רחב מאוד של סוגי ברזים שונים. החל מאינטרפוץ ועד ולברז קיר - קיימות כל-כך הרבה אפשרויות שונות, בעוד כי הדבר עשוי ליצור בלבול בקרב אלו שעומדים לקראת בחירת ברז לראשונה שכן, כיצד תוכלו לבחור נכון מתוך כל-כך הרבה אופציות שונות אשר עומדות לרשותכם? ובכן, אל דאגה. במהלך כתבה זו, צוות המומחים הבלעדי שלנו החליט לעשות לכם סדר בכל הבלאגן, ולהסביר לכם לפרטי פרטים כל מה שתצטרכו לדעת על בחירת ברזים לאמבטיה וכל הסובב סביב נושא זה
תמונה Freepik

מאיפה מתחילים?

בעת בה אנו מדברים על בחירת ברזים לאמבטיה, חשוב מאוד לציין כי כלל אצבע הוא שבמקרים בהם הארון הממוקם מעל הכיור מעט רחוק ממנו, יהיה כדאי לבחור ברז מוגבה או לחילופין, ברז שטוח. ברז מוגבה ידוע בזכות הנוכחות העיצובית שלו, מה שיכול לתרום לחידוד המראה הפנימי של המבנה כולו. מנגד, במקרים בהם הארון קרוב לכיור ואינו גבוה ממנו בצורה משמעותית, ייתכן כי בחירת דגם שטוח תהיה בחירה עדיפה מאחר והדבר עשוי לסייע לכם משמעותית לחסוך מקום. אולם, בין אם ברזים שטוחים יתאימו לכם ובין אם דווקא ברזים מוגבהים יהיו לבחירה עדיפה עבורכם, ראוי לציין כי אין משמע הדבר הוא שהגוון אמור להיות כסוף. למעשה, תוכלו לבחור ברזים לאמבטיה גם בגוונים שחורים, מוזהבים ואפילו בצבעי מתכת אדומים-חומים כמו למשל נחושת וברונזה – הכל תלוי בהעדפתכם האישית. 

התאמה היא שם המשחק

כאשר אתם מעוניינים לבחור את הגוון של הברזים שלכם, חשוב להדגיש כי במידה ותרצו לשים דגש על הפן העיצובי שבעניין, מומלץ מאוד לקבוע את הגוון בהתאם לצבע של שאר רכיבי הפרזול בחדר שלכם. לדוגמא, במידה והמדפים שלכם מכילים רכיבי פרזול שונים כדוגמת מסגרות מתכת בצבע מסוים, מומלץ מאוד שגם הברזים שתבחרו יתבססו על אותו צבע, כך שתוכלו ליצור מעין רצף המשכי שיעשיר את הנימה העיצובית בחלל האמבטיה שלכם.

אחריות מעל הכל

לאחר שהבנתם כיצד מומלץ לבחור ברזים לאמבטיה בהתאם להעדפות העיצוביות וכן גם בהתאם לשימושים שלכם, כעת חשוב לציין כי עליכם לקחת בחשבון גם את הנושא של האחריות על הברזים אשר תרכשו. למעשה, עליכם לוודא כי תקבלו אחריות ארוכה ככל הניתן על הברזים שתרכשו, זאת על מנת שתוכלו להימנע מתקלות ותסבוכות בלתי רצויות שעלולות לגרום לכם לתחושת אי נוחות. אף אחד לא רוצה להזמין אינסטלטור לעיתים קרובות, בוודאי לא כאשר מדובר על ברז חדש שאמור להיות עמיד ואמין לאורך תקופת זמן ממושכת – כך שחשוב מאוד לוודא כי הברזים שתרכשו יגיעו עם אחריות מסודרת למשך תקופת זמן מוגדרת.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך