שיש למינם- הבחירה המושלמת לעיצוב חדר אמבטיה פרקטי ומקורי

יכול להיות קשה מאוד למצוא את האריח המושלם לעיצוב חדר האמבטיה שלכם. כיום יש מבחר עצום של אריחים, החל מאופציות חסכוניות ועד יקרות למדי. אך בעת בחירת אריחים לחדר אמבטיה חשוב לזכור כי מדובר בחומר גימור, אשר צריך להיות עמיד מפני לחות מרובה כמו גם שינויי טמפרטורה קיצוניים בין חום לקור. שיש למינם לעיצוב חדר האמבטיה שלכם יכול להיות אופציה מעולה, מאחר ומדובר בשיש איטלקי בעל כל התכונות הנחוצות
תמונה Freepik

איזה אריחי שיש לקנות לאמבטיה?

בעת בחירת שיש חדש לאמבטיה חשוב שסוג השיש יהיה עמיד מפני חשיפה ללחות ולאדים, לא ישבר מתנודות טמפרטורה חדות. לכן, שיש למינם הוא הסוג המתאים ביותר עובר חדרי אמבטיה. כדי להבין איך לבחור נכון שיש לחדר האמבטיה, עליכם לקחת בחשבון מאפיינים נוספים כמו:

בטיחות. אריחים בציפוי מט אינם מחליקים גם אם נופלות עליהם טיפות מים, ולכן עדיף להניח אותם על הרצפה. עבור קירות, אתם יכולים לקנות גם אריחים בעיצוב מט וגם מבריק.

פרקטיות. שיש למינם קל ומהיר יותר לניקוי מאשר משטחים בעלי מרקם אחר.

רבגוניות. פלטה עשירה של צבעים ומרקם מאפשרת לבחור את החומר לכל עיצוב פנים: מעיצוב קלאסי נעים ועד היי-טק מודרני.

הייחודיות של שיש למינם

המהפכה בעולם אריחי הקרמיקה נעשתה על ידי מפעל למינם. המותג מייצר אריחי שיש דקים בפורמט גדול המאפשרים ליישם את פתרונות העיצוב הנועזים ביותר. מומחי מותגים משתמשים בטכנולוגיות חדשניות בעבודתם כדי להשיג את החומרים העמידים ביותר. שיש למינם , למרות קלותו ועוביו הקטן, מסוגל לעמוד בלחץ מכני. והמאפיין העיקרי של החומר הוא הגמישות שלו, מה שהופך את אריחי החברה לחיוניים לעבודה על משטחים מעוקלים. לאריחי קרמיקה למינם יש מגוון רחב של יישומים. מוצרים משמשים הן למגורים והן לבניית מבנים ציבוריים. הרבגוניות של החומרים מוסברת, בין היתר, על ידי מגוון העיצובים שלו. ניתן למצוא אריחי שיש למינם במגוון צבעים, צורות וגדלים שונים.

טיפים לטיפול בשיש בחדר האמבטיה

הניקוי הראשון של שיש לאמבטיה מתבצע מיד לאחר סיום עבודת הנחת שיש למינם – כתמי דבק מוסרים בזהירות בעזרת ספוג רך ספוג בחומרי הניקוי המתאימים. ולמרות שיש בחדר האמבטיה עמיד לשינוי טמפרטורה וחלות, חשוב לשמור עליו כדי שהוא יאבד מצורתו והברק הטבעי שלו. לכן חשוב לזכור:

מוצרים שוחקים אינם מתאימים לניקוי אריחי קרמיקה מלוטשים – חלקיקיהם הקטנים עלולים להשאיר מיקרו שריטות, שיובילו להידרדרות במראה ולירידה בביצועי המשטח;

לטיפול באריחי קרמיקה מבריקים, לא נעשה שימוש במוצרים על בסיס אורגני – הם משאירים פלאק קשה להסרה על פני השטח;

עם בחירה נכונה של האריחים לחדר האמבטיה, הם יחזיקו מעמד לעשרות שנים, בעוד שעם ניקיון נכון של אריחים תידרש תחזוקה מינימלית.

על ידי התחשבות בכל העצות החשובות לבחירת אריחים לחדר אמבטיה, אתם יכולים ליצור עיצוב פנים מודרני, אופנתי ויפהפה באמת. מגוון דגמים של שיש למינם, אותו ניתן לרכוש בחנות של אבן שיש אלי ונתי, מאפשרים לכם ליצור עיצוב פנים מקורי ושונה. בחנות של אבן שיש אלי ונתי תוכלו לבחור את הגוון, הגודל והמרקם המתאים ביותר לעיצוב שלכם, ולקבל אריחי שיש איכותיים במחיר משתלם במיוחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך