ביה"ח אסותא אירח קבוצה של 15 אנשי דת, שהגיעו בחסות ארגון יהודי אמריקאי שמבקש לבנות קשרים בין הדתות השונות

במהלך הביקור בבית החולים חברי המשלחת נפגשו עם מתנדב במלר"ד – פצוע לשעבר, אנשי יחידת הטראומה, רופאים מהמגזר הערבי, בקרו בחדרי הניתוח ונחשפו מקרוב למיגון ביה"ח

לא בכל יום נראה מחזה שכזה בבית החולים אסותא בעיר.

היום (יום ד) הגיעה קבוצה של רבנים, כמרים, רבה, בישופים, אנשי חינוך אסלאמיים, שייח מוסלמי ועוד אל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד על מנת להבין את הנעשה בישראל בשבועות האחרונים. קבוצה של 15 אנשי דת, שבאים בחסות ארגון יהודי אמריקאי שמבקש לבנות קשרים בין הדתות השונות.

במהלך הביקור בבית החולים חברי המשלחת נפגשו עם מתנדב במלר"ד – פצוע לשעבר, אנשי יחידת הטראומה, רופאים מהמגזר הערבי, בקרו בחדרי הניתוח ונחשפו מקרוב למיגון ביה"ח.

במהלך הביקור של המשלחת המגוונת מארה"ב ובכלל קיבלו המשלחת הסבר על פעילות בית החולים בתקופת המלחמה, על איך מתמודדים צוותי הרפואה בבית החולים כעיר מאוימת ועוד.

נציג בית החולים ציין במהלך הביקור: "בית החולים במהלך השנים בזמן היותו קיים (7 שנים) עבר לא מעט סבבי לחימה אך הפעם בשונה מהעבר, בית החולים עובר סבב מלחמה בו הוא מטפל באופן שוטף בחיילים שמגיעים הישר משדה הקרב, שעד כה הכל עובר על הצד הטוב ביותר מצד הרופאים והמטופלים תחת בית חולים שנבנה ממוגן כמה שיותר בפרט בגלל מיקומו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך