בשורה להורים: משבוע הבא כלל תלמידי וכיתות בתי הספר חוזרים לשגרה

עיריית אשדוד: "בהמשך לתכנית החזרה ההדרגתית לפיה אנו פועלים מאז ההחלטה להחזיר ללימודים, יחזרו החל מיום א' כיתות א- ד וגני הילדים וזאת בכפוף לכך שהשקט היחסי ישמר"

העדכונים וההחלטות שהתקבלו בהערכת מצב, בראשות ראש העיר, הנם כדלקמן-

1. ביטחון

– צה״ל השתלט על צפון הרצועה אבל האיום הרקטי עדיין קיים מדרום הרצועה. אתמול ושלשום היו מטחים לאזור המרכז ואשקלון בהם היו פצועים כתוצאה מרסיסים. בתל אביב נפגע אדם באורח קשה מרסיסים לאחר שיצא למרחב הפתוח.

– זכרו, בעת השמע אזעקה יש להשאר במרחב המוגן ולהמנע מלצאת למקום פתוח למשך עשר דקות

2.חינוך

בהמשך לתכנית החזרה ההדרגתית לפיה אנו פועלים מאז ההחלטה להחזיר ללימודים, יחזרו החל מיום א' כיתות א- ד וגני הילדים וזאת בכפוף לכך שהשקט היחסי ישמר.

מאחר והלמידה מתבצעת בכפוף למיגון אליו ניתן להגיע תוך פחות מ45 שניות, אנו נחזיר את התלמידים בקפסולות המתאימות למיגון של כל מוסד.

פרטים מלאים על מתכונת הלמידה, ימים ושעות יועברו על ידי הנהלות בתי הספר והם יתבססו על זמינות מיגון ומשאבי הוראה בכל מוסד.

-בכך נישלם למעשה את החזרת המערכת באופן מלא מהמעונות ועד לכיתות יב'.

מעיריית אשדוד נמסר: "אנו ממשיכים בתרגולת לפיה כל יום לימודים נפתח בהדרכה ובתרגול התלמידים על ידי חיילי פיקוד העורף. אנו מודים להנהלות בתי הספר לצוותי ההוראה ולמינהל החינוך על המאמץ המיוחד המושקע בימים אלה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך