30 יום ליום השחור של משפחת אמין: משפחתה ערכה אזכרה לבתם שני אמין הי"ד בבית העלמין בעיר

הבוקר (שלישי) משפחתה של הנרצחת שני אמין הי"ד מטבח יום שבת ושמחת תורה, עלו על קברה לתפילה בחלקת הנרצחים "ש 6" בבית העלמין, שם המועצה הדתית הקצתה חלקה מיוחדת לנרצחים תושבי העיר

אמש ערכו את טקס האזכרה בהשתתפות קהל רב באולם שע"י בית הכנסת "שאר ישוב", שם נשא דברים נרגשים הרב מאיר אבוחצירא רב קהילת "תפארת רפאל" ורבה של הסיטי כשבסיום, ערך את האשכבה לזכרה ולאחר תפילת ערבית המשתתפים היסבו לסעודת מצוה לעילוי נשמתה.

הבוקר לאחר תפילת שחרית הגיע הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית לחלקה, וקיבל את המשפחה שעלו לקבר יקירם, כך נוהג הרב דהן כמעט מידי יום ביומו להשתתף באזכרת הנרצחים, אומר את הקדיש ואת האשכבה ומשם ממשיך לסדר יומו העמוס במועצה הדתית.

נציג המועצה הדתית חילק לבני המשפחה "ספרוני תפילות לבית העלמין" – תהילים ומשניות מיוחד לפי סדר אותיות א' ב' ועם אשכבה בנוסח לאותם קדושים שנהרגו על קידוש ה' ובנוסף נרות נשמה כשעל כל נר נשמה מופיע שמה של שני אמין הי"ד.

לאחר שסיימו את התפילה על קברה כל המשתתפים, הרב דהן קרא את הקדיש ומשם פנה גם לקברו של החבר אדם אילייב הי"ד שנהרג יחד איתה באותו טבח.

בני המשפחה הודו לרב עובדיה דהן על השתתפותו ועל ליווי המשפחה בכל שעותיהן הקשות ועל הכבוד שרכש למנוחת הנפטרת הי"ד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך