עובדי נמל אשדוד ביוזמות למען חיילי צה"ל ותושבי העוטף

עובדי ועובדות נמל אשדוד נרתמים בימים אלו למען חיילי צה"ל ותושבי העוטף עם יוזמות מאורגנות ויוזמות פרטיות, זאת במסגרת הקשר ארוך השנים של הנמל עם עמותת "פתחון לב" כשאר עובדי החברה סייעו לארוז מזון לחיילים בחזית

אוהד דהן , ע. קצין בטיחות של הנמל אירגן ערב ל- 70 חיילים מהנדסה קרבית שכלל אוכל, הופעות בבית ספר רבין שבאשדוד. בנוסף, במסגרת ערב כיף שנערך ל-1300 חיילי גולני, שניים מעובדי הנמל אמיר אדירי ובנו יחד עם אוהד דהן הגיעו להכין את הבשרים על המנגל לכל החיילים כאשר זוהר פארג ולימור סנדורי התנדבו לכבס עבור החיילים.

כמו כן, קבוצת עובדים מהנמל מבצעת מיזם של חלוקת מחשבים למשפחות באשדוד והסביבה, רכישת מאות גרביים ולבנים לחיילים, בנוסף, רכישת אוכל חם ובקבוקי מים קטנים.

התארגנות מיוחדת בהובלת אסתי בן עזרא, מישל ביטון ואבי אבן חיים הצליחה לגייס באופן מיידי 10,000 שקל לצורך הפקה ענקית לעובדי זק"א. צוות של עובדי ועובדות נמל הגיעו והפיקו את הערב, האכילו כ – 180 אנשי זק"א בבשרים על האש, סלטים וקינוחים.

קבוצת עובדים נוספת אספה כסף ורכשה 150 מנות של פלאפל ושתיה לחיילים. עמותת "חסד עובדי נמל" תרמה רכישת מוצרים יבשים לחיילים שנכנסו לפעילות מבצעית בעזה. אנשי וועד מינהל חילקו פיזית בפריסה ארצית, חבילות למשפחות של העובדים שנמצאים בצו 8.

לדברי שאול שניידר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד: "אנו גאים בעובדי ועובדות נמל אשדוד על ההירתמות בתקופה לא פשוטה זו. הסיפורים המרגשים מעידים על רוח ההתנדבות וההתגייסות ההמונית לסיוע."

אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד: "אנו מודים לעובדי ועובדות נמל אשדוד, אתם מוכיחים שוב שאנחנו משפחה אחת. רק בזכות ההתגייסות שלכם נוכל לצלוח את התקופה על הצד הטוב ביותר. ביחד ננצח".

קרדיט צילום: דוברות נמל אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך