תפילה מיוחדת לשלומם של חיילי צה"ל וחזרתם של השבויים

לאחר התפילה קראו סדר "פיטום הקטורת", ולסיום ערכו את סדר הקפות "שבעה כורתי ברית" כנגד שבעה הרועים עם תקיעת שופר וקבלת עול מלכות שמים. בסיום ערכו ברכת מי שבירך לחיילי צה"ל וברכה להחזרת השבויים לביתם לחיים טובים ולשלום

לאור קריאתם של גדולי התורה והרבנות הראשית לישראל, התקיימו תפילות וקריאת תהילים, עקב המצב הקשה השורר בארץ. בבתי הכנסת, בישיבות, בתלמודי תורה, קיימו מניני תפילות אמירת תהילים ותפילת יום כיפור קטן.

גם המועצה הדתית יזמה תפילה מיוחדת החל משעות הצהריים באוהל הציון של הצדיק רבי משה אהרון פינטו זצ"ל בכניסה לבית העלמין, לשם זרמו ציבור רחב שהגיעו והתפללו בקומת הציון ובקומה העליונה ערכו את סדר התפילות.

סדר התפילות התקיים בראשותו של הרב חיים קלמנוביץ רב שכונה ורב מחלקת עירובין. בתפילות השתתף גם הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית.

סדר התפילות החל לפי תקנות הרבנים הראשיים, מזמורי תהילים ותפילת הרש"ש ותפילה לשלומם והצלחתם של חיילי צה"ל ולשלומם של השבויים.

לאחר מכן קראו סדר "פיטום הקטורת", ולסיום ערכו את סדר הקפות "שבעה כורתי ברית" כנגד שבעה הרועים עם תקיעת שופר וקבלת עול מלכות שמים. בסיום ערכו ברכת מי שבירך לחיילי צה"ל וברכה להחזרת השבויים לביתם לחיים טובים ולשלום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך