עדכונים וההחלטות שהתקבלו בהערכת מצב, בראשות ראש העיר

בעיריית אשדוד הגיבו לרעשי הרקע בימים האחרונים סביב נושא החזרת התלמידים ללימודים: "לא ניתן לזה יד ולא ניתן להם לרפות את ידינו מהמשך עמידה איתנה על מדיניות החזרה של מערכת החינוך באופן מדורג".
צילום: עיריית אשדוד.

העדכונים וההחלטות שהתקבלו בהערכת מצב, בראשות ראש העיר, הנם כדלקמן-

1. ביטחון

– באשדוד ממשיך להיות שקט, אבל ביתר הגזרות מתקיימת לחימה. אתמול היה מטח משמעותי למרכז ובשעה האחרונה מטח משמעותי לאשקלון עם נפילות, ונזק כבד לרכוש כולל פגיעה ישירה בבית, ושני פצועים קל. כך שהאיום הרקטי עדיין קיים ויש לנהוג בזהירות.

– אתמול בערב התקיים ביקור אלוף פיקוד העורף. אשדוד במקום השלישי במדינה בכמות השיגורים( אחרי העוטף ואשקלון) ובעצה אחת עם פיקוד העורף ולאור מורכבות העיר בהיבטים שונים, אנחנו ממשיכים לנהוג בזהירות המתבקשת מהמצב, ובתאום עם פיקוד העורף ממשיכים בהחזרת מערכת החינוך בהדרגה, ברגישות ובאחריות.

 

2.חינוך

-עד כה חזרו ללימודים פרונטאליים כל שכבות התיכונים, חטיבות הביניים וכיתות ה׳-ו׳ ביסודי, וכן מעונות עד גיל 3 ומערך החינוך המיוחד בקפסולות כולל הסעות.

בפתח כל יום לימודים מתבצעת הדרכה ותירגול של התלמידים על ידי חיילי פיקוד העורף על מנת לוודא מוכנות מלאה. תנאי בל יעבור לקיומה של כל פעילות חינוכית מכל סוג הוא, שכל ילד וילדה תהיה אפשרות להגיע למרחב מוגן תוך 45 שניות. צוותי החינוך, פיקוד העורף והביטחון של העיריה, מוודאים קיומה של הנחיה זו בפתיחת כל יום לימודים.

מעיריית אשדוד נמסר לציבור: "בימים האחרונים אנו עדים לניצול ציני של מצב המלחמה, ע״י גורמים אינטרסנטים, חסרי אחריות וחסרי נסיון במנהיגות בשעת חירום, שאינם בוחלים בשום אמצעי המשרת את מטרותיהם האישיות גם תוך כדי לחימה בפועל, ופוגעים בחוסן האישי והאזרחי של תושבי אשדוד. אנו מוקיעים את נסיונם של גורמים חסרי אחריות אלה, לפגוע בחוסנה של העיר אשדוד, תוך זלזול בבטחונם ושלומם של תושבי אשדוד ובמיוחד של ילדי אשדוד. לא ניתן לזה יד ולא ניתן להם לרפות את ידינו מהמשך עמידה איתנה על מדיניות החזרה של מערכת החינוך באופן מדורג, זהיר ואחראי תוך שמירה מכל משמר על בטחון ילדינו. זה השיקול היחיד שמנחה אותנו וימשיך להנחות אותנו בתהליך קבלת ההחלטות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך