פיקוד העורף דורש מהמנהלת 4 מיגוניות באצטדיון הי"א

על מנת שיאושר לקיים שם משחקים. קיומן של המיגוניות הינו תנאי הכרחי לאישור המשחקים בשלב הזה. אשדוד אמורה בשבת ה-25.11 להתארח בגרין אצל מכבי בני ריינה. לאחר מכן, היא אמורה לארח במגרשה את בני סכנין.
איצטדיון הי"א.

מנהלת ליגת העל בכדורגל רוצה לפתוח מחדש את הליגה ב-25.11, עתה נודע כי פיקוד העורף מבקש תנאים מיוחדים בכדי שמ.ס אשדוד תארח את המשחקים בביתה. בלי קשר אשדוד הרי לא התאמנה זמן רב בגלל הירי על העיר.

על פי פרסומים פיקוד העורף, הנחה  להוסיף ארבע "מיגוניות" (מבנים שאמורים לשמש מחסה במקרה של ירי טילים) באצטדיון הי"א באשדוד, על מנת שיאושר לקיים שם משחקים. קיומן של המיגוניות הינו תנאי הכרחי לאישור המשחקים בשלב הזה.

במידה והמיגוניות לא יוצבו והמגרש לא יאושר, המנהלת, עפ פי אותם פרסומים, כבר הבטיחה למצוא ולממן מגרש חליפי שבו אשדוד תקיים את המשחקים. על פי התכנון, אשדוד אמורה בשבת ה-25.11 להתארח בגרין אצל מכבי בני ריינה. לאחר מכן, היא אמורה לארח במגרשה את בני סכנין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך