כבוד: הרב עובדיה דהן זכה ב"פרס השר 2014"

יו"ר המועצה הדתית באשדוד הרב עובדיה דהן, התבשר על כך שזכה ב"פרס שר הדתות" בקטגוריה 'מועצות גדולות', וזאת על עמידה בהצלחה ומתן שירותי הדת בצורה מכובדת בכל תחומי העיר

בשבוע האחרון שיגר מנכ"ל משרד הדתות אלחנן גלט, מכתב נרגש לרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית בו הוא מבשר לו כי המועצה הדתית בראשותו זכתה ב"פרס השר" לשנת 2014 בקטגוריה 'מועצות גדולות' וזאת על עמידה בהצלחה ומתן שירותי הדת בצורה מכובדת בכל תחומיה בעיר כמו, ניהול אחראי ומקצועי של המערכת הכספית והניהולית במועצה הדתית, שיפור איכות לבאי המועצה ולתושבים, וניהול ארגוני. במכתב על הברכה הצטרף גם סגן השר הרב אלי בן-דהן. טקס קבלת הפרס במעמד רבנים, השר, ואישים נכבדים יתקיים במועד הקרוב.

יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן ציין כי הוא שמח על הודעת קבלת הפרס, שמבטא את התייעלות המועצה הדתית ולא פחות את הרגישות כלפי ציבור התושבים בכלל ושרותי הדת בפרט. עוד הוסיף הרב דהן כי הפרס הוא הכרה חשובה של המשרד לשרותי הדת באופן ניהול המועצה, שמביא כבוד לתושבי אשדוד ולפרס זה שותפים הרבנים הראשיים שליט"א, חברי ועובדי המועצה הדתית המסורים, שעובדים ביחד תוך מסירות ושיתוף פעולה הדדי בעבודת קודש.

הרב דהן: "נמשיך אני וחברי בע"ה לשרת את הציבור בבניית מקוואות טהרה מפוארים, שיפוץ מקוואות, עירובין, כשרות, נישואין והכל תוך כדי מאור פנים לתושבים, כשהמוטו המרכזי שלנו הוא לייעל ולהתייעל, לתת שירות טוב יותר לציבור בכל המחלקות בתפקודה הרחב של המועצה הדתית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך