למה כדאי לקנות רכב היברידי

בענף הרכב אף אחד לא רוצה להישאר מאחור וכולם שואפים להתעדכן ולהבין מהו כלי הרכב המתקדם והטוב ביותר שנוכל לרכוש ומהם היתרונות שלו. במסגרת שאיפה זו, הרכבים ההיברידיים עולים לא פעם ולא פעמיים כי רכבים אלו ידועים בזכות יתרונותיהם הרבים, ביניהם היתרונות הסביבתיים והחסכוניים. אז למה כדאי לכם לקנות רכבים היברידיים? לפניכם עיקר הידע על הרכבים ההיברידיים, על יתרונותיהם ועל דגמיהם השונים

blank

היתרונות של כלי רכב היברידי

 

  • צריכת דלק מינימלית – בנסיעה עם כלי רכב היברידיים, המנוע החשמלי יתועדף בנסיעות עירוניות, זאת כאשר קיים מנגנון אשר מכבה את מנוע הבנזין באופן אוטומטי בכל פעם שמתבצעת עצירה מוחלטת (אפילו ברמזור). תכונות טכנולוגיות מתקדמות אלה חוסכות הוצאות דלק, עד לרמה בה ניתן להגיע לחיסכון של כ-50%. כאשר לוקחים בחשבון את הנתונים האלה בראייה ארוכת טווח, מבינים כי מדובר בחיסכון חסר תקדים.

 

  • השמירה על איכות הסביבה – המנוע החשמלי מביא לירידה חדה באחוזי פליטת הגזים המזהמים, דבר המסייע משמעותית לשמירה על איכות הסביבה. חשוב להוסיף, כי המנוע החשמלי הוא שקט מאוד בהשוואה למנוע הבנזין. הוא כמעט ואינו משמיע רעש בזמן פעולתו ומגיב בצורה חלקה וללא שום רעידות.

 

 

blank

דגמי טויוטה היברידיים חדשים 

  • אייגו X – כלי רכב קומפקטי עם תעוזה, נוכחות והרבה מאוד אופי. הוא מציע לנהגיו ביטחון ותחושה של קרוסאובר גבוה לצד זריזות של רכב קומפקטי עירוני. בין המערכות הטכנולוגיות המתקדמות שלו ניתן למנות שליטה אוטומטית באורות גבוהים, זיהוי כלי רכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת למניעת שכחת ילד ברכב ועוד.
  • קורולה – כלי רכב סדאן עם הנעה היברידית, עיצוב אלגנטי ומתקדם, חיבוריות יעילה באופן חסר תקדים ועדכונים מהאוויר. טויוטה קורולה סדאן גם מציע לנהגיו מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות מערכת קדם התנגשות ומערכת עצירת נהיגה בחירום.

 

 

blank

  • יאריס קרוס – הרכב שהוכתר בתור הרכב העירוני המנצח לשנת 2022. משלב שדה ראייה מרשים של הכביש עם עיצוב עוצמתי, ומגיע עם אופציות בטיחות מתקדמות של ניטור מרחק מלפנים, זיהוי רוכבי אופניים ואופנועים, התרעה במצב של עייפות או הסחות דעת ועוד.

 

  • ראב 4 – ה-SUV המוביל של טויוטה. מגיע עם סוללה בעלת קיבולת גבוהה במיוחד, לצד בטיחות אשר משלבת יעילות ופונקציונליות, יחד עם מערכות מתקדמות של שמירה על מרכז הנתיב, בלימת חירום אוטונומית, זיהוי הולכי רגל ועוד.

 

לחצו למידע מפורט אודות טויוטה היברידית

 

 

blank

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך