כטב״מים, רחפני תקיפה ומאות כלי נשק – לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 במבצע פשיטות נרחב בשטח הרצועה

ביממה האחרונה ביצעו לוחמי צוות קרב של חטיבת השריון 7 מבצע פשיטות על מוצב צבאי ומחנה אימונים של ארגון הטרור חמאס, אשר ממקום בלב אוכלוסייה אזרחית

הלוחמים השתלטו על המבנים והחרימו את תכולתם וביניהם: עשרות נשקים, טילים, כטב"מים, מפות, אמצעי קשר, מרגמות, רחפני תקיפה ואמצעים טכנולוגיים.

במסגרת הפשיטה, חיסלו לוחמי חטיבה 7 כ-30 מחבלים. בנוסף, הלוחמים פשטו על משרדו של מוחמד סינוואר, אחיו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר, והחרימו אמצעי טרור וחוברות לחימה של הארגון שאותרו במקום.

בפעילות נוספת של צוות הקרב של חטיבה 7 בשיתוף עם לוחמי יחידת יהל"ם פשטו הלוחמים על מוצב צבאי של גדוד ׳צברא׳. במהלך הסריקות איתרו מערכות הפעלה וכיול של רקטות נגד מטוסים.

המערכות אותרו בסמוך למשגר רקטות שייעודו לפגוע בישראל. מלבד מערכת הפעלת הרקטות, אותרו מספר כטמ״מים, אמצעי לחימה, משגר רקטות טעון, אמצעים טכנולוגיים, רכיבים אלקטרונים ומסמכים מודיעיניים רבים ששימשו את ארגון הטרור חמאס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך