ראש העיר ביקש משר החינוך לשקול הקלה בבגרויות של תלמידי ותלמידות אשדוד

ד"ר לסרי נפגש היום בחמ"ל העירוני עם השר קיש ועם יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ. ראש העיר: "אני מברך על כל שיתוף פעולה שיטיב עם התושבים, ומייחל לימים של שקט עבור כולנו. יחד, בע״ה ננצח".
ד"ר לסרי ושר החנוך קיש..

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי : נפגשתי היום בחמ"ל העירוני עם יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ ועם שר החינוך יואב קיש. הדגשתי בפניהם את החשיבות המכרעת של הסיוע הממשלתי כדי להמשיך ולשמור על חוסנה של העיר, ולהעניק לתושבים ביטחון כלכלי בתקופה מאתגרת כזו.

הודתי לח"כ כץ על מאמציו הגדולים להכללתה של אשדוד במתווה הפיצויים של משרד האוצר והמדינה, שיאפשר תשלום מהיר לתושבים ולבעלי העסקים שנפגעו כלכלית כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל שהחלה ב-7 באוקטובר.

ד"ר לסרי וח"כ אופיר כץ.

 

בנוסף, ביקשתי משר החינוך קיש לשקול הקלה בבגרויות של תלמידי ותלמידות אשדוד. הודיתי לו על הסיוע והתמיכה מאז החלה "חרבות ברזל", ועל העמידה האיתנה לצד אנשי החינוך בכלל ובפרט באשדוד. אני מברך על כל שיתוף פעולה שיטיב עם התושבים, ומייחל לימים של שקט עבור כולנו. יחד, בע״ה ננצח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך