כיתות כוננות שנייה הושקה באשדוד

היא מצטרפת לכיתה שהחלה לפעול בשבוע שעבר ובה כ-25 יוצאי יחידות מובחרות וסיירת. ראש העיר: "המתנדבים שנרתמו למשימה הם כוח משמעותי המגביר את הביטחון האישי של התושבים ומספק עוד שכבת הגנה לאשדוד"
צילום: שמואל דוד.

בעיריית אשדוד לא לוקחים שום סיכונים. אתמול, רביעי, הושקה כיתת הכוננות השנייה בעיר. בכיתה החדשה יש מעל 30 מתנדבים ומתנדבות , והיא מצטרפת לכיתה שהחלה לפעול בשבוע שעבר ובה כ-25 יוצאי יחידות מובחרות וסיירת. הכיתות הוכשרו וצוידו במהירות ויופעלו על ידי משטרת אשדוד. הכיתות יחלו לפעול מיידית, ישתתפו במשימות ההגנה על גבולות העיר, יהוו מכפלת כח לביטחון התושבים ויגבירו את החוסן העירוני.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי: "המתנדבים שנרתמו למשימה הם כוח משמעותי המגביר את הביטחון האישי של התושבים ומספק עוד שכבת הגנה לאשדוד. אני מודה לכל מי שנענה לקריאה, ובטוח שהם יסייעו למשטרה והביטחון העירוני ובכלל יוסיפו להרגשת החוסן העירוני של כולנו.

בנוסף, הוקם באשדוד כוח התנדבות עירוני שיוגדר ככוח אבטחה עירוני, והוא מיועד ליוצאי יחידות קרביות; יחידת רחפנים ויחידת בעלי רכבי שטח 4*4.

הכיתה השנייה הושקה אתמול בנוכחות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מפקד מרחב לכיש נצ״מ רועי ולדמן, מפקד תחנת משטרת אשדוד סנ״צ אילן שושן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך