הערכת מצב הבוקר

תלמידי שכבת ז' וח' יחזרו בהדרגה בשבוע הבא לבתי הספר

כך הודיעה הבוקר עיריית אשדוד לאחר הערכת המצב. העירייה: "על מנת לקבל אינדיקציה לגבי עמדת ההורים לחזרה ללימודים, של תלמידי היסודי והגנים, נפרסם סקר לבחינת עמדתכם". יסור ההגעה לחופי הים נותר בעינו עד שתסתיים סריקת החופים על ידי אנשי החבלה של המשטרה בחוף הים.

העירייה ערכה הבוקר, חמישי, הערכת מצב. להלם הודעתה:

בוקר טוב תושבים יקרים, העדכונים וההחלטות שהתקבלו הבוקר בהערכת מצב, בראשות ראש העיר, הנם כדלקמן-

1. האיום הרקטי על אשדוד לא הוסר וטווח הירי יכול להגיע גם מדרום הרצועה. יחד עם זאת , ביממה האחרונה אין ירי כלפי אשדוד ופיקוד העורף שינה את רמת האיום לאשדוד לירוק מה שגורר הקלה משמעותית בחיי השגרה כך שיש צורך לאזן בין הדריכות לחזרה לשגרה.

2. מבחינת הנחיות פיקוד העורף , ניתן לקיים פעילויות חינוכיות , במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תיקני בזמן התגוננות.
נכון להיום תלמידי כיתות ט' עד יב' לומדים פרונטאלית ובמקביל יש שעות למידה בזום . שכבות ז' ו ח' יצטרפו ביום א'. על מנת לקבל אינדיקציה לגבי עמדת ההורים לחזרה ללימודים, של תלמידי היסודי והגנים, נפרסם סקר לבחינת עמדתכם. נא שתפו פעולה במילוי הסקר על מנת שנקבל תמונה מלאה ומהימנה.

3. בחופי הים יש עדיין נפלים, שכן טילים לים וגם ברצועת החוף לא יורטו והיו עשרות נפילות באזור חוף הים. לכן איסור ההגעה לחופי הים נותר בעינו עד שתסתיים סריקת החופים על ידי אנשי החבלה של המשטרה בחוף הים.

4. לאור ההקלה במצב והעדר ביקוש, הממקים שנפתחו בבתי הספר נסגרים בשלב זה, ככל שיש ביקוש נא לפנות למוקד 106 והבקשה תטופל.

5. עדכון הערכת מצב נוסף מחר בשעה 11.00

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך